Gjest *KARINE* Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 JEG ER GRAVID I UKE 12+3 MED NR.3. NATT TIL MANDAG FIKK JEG BLØDNING ETTER SAMLEIE. JEG BLE VELDIG REDD, FOR DETTE HAR JEG IKKE OPPLEVD I DE TO TIDLIGERE SVANGERSKAP. VAR HOS LEGEN MANDAG, FIKK HØRE HJERTESLAGENE TIL MINI-BABYEN SÅ JEG BLE LITT ROLIGERE.SLUTTET Å BLØ MANDAG FORMIDDAG, MEN I DAG VAR DET IGJEN LITT BLOD :cry: JEG ER SYKEMELDT UT UKA, OG HAR TATT DET MED RO. MEN NÅ NÅR JEG BLØR LITT IGJEN, KOMMER ANGSTEN PÅ NYTT, OG JEG ER LITT UROLIG. HÅPER DET ER NOEN SOM KAN HJELPE MEG LITT MED DETTE TEMAET...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. november 2002 #2 Skrevet 13. november 2002 Tror det er bedre å gjøre ett søk i emner for dette har vært oppe mange ganger før. Men ha som hovedregel at du skal stole på legen din før du stoler på medisinske råd fra andre her inne. Og skru av Caps-Lock'en din til neste gang :-) Milla
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #3 Skrevet 13. november 2002 Kjære *Karine* Jeg er selv 10+4 og hadde en skikkelig heidundrande blødning rett før forventet mens. Trodde faktisk det var mensen, men testet positivt og har sett et hjerte og en liten stump av en arm som vinket til meg. Er enig med Milla - stol på legen din. Har selv erfaringer med at jeg hele tiden går rundt og er nervøs for at noe er galt. Jeg har fått beskjed om å ringe til legen dersom jeg er urolig uansett og det var veldig betryggende at jeg kunne gjøre det. Alt er sikkert helt okay. Forstod at det var ganske normalt med blødninger, men at man alltid skulle kontakte legen når slikt skjedde. Lykke til med svangerskapet videre!
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #4 Skrevet 13. november 2002 Hei! Jeg skjønner godt frustrasjonen din. Har vært gjennom det samme. Jeg fikk en blødning i uke 16 som varte ca. 1 dag. To uker etterpå begynte jeg å blø igjen. Var til ny ultralyd og alt så bra ut + at jeg fikk komme litt oftere og høre hjertelyden. Jeg er på 28+1 og har fortsatt blødninger!!!! Kan forsikre deg om at det er faktisk ganske mange som sliter med blødninger gjennom hele svangerskapet. Ble ganske paff da jeg innså dette, hadde jo tenkt meg 9 mnd. uten mens!!! Men, det beste er at barnet vårt har det bra. Så, prøv å slappe av, ta det selvfølgelig litt mer med ro, men ikke uroe deg unødig. Vi får håpe på at du opplever det samme som meg, altså bare blødning, og alt OK. PS fortalte ikke legen din at du kan ha blødninger etter samleie? Det var det første legen min spurte om da jeg ringte. Hvis du ser at det er dette som forårsaker blødningen, så dropp hele sexen (hvis du vil). Lykke til videre. Og husk at blødning ikke alltid fører med seg det verste. -Jossi (hun som ser rødt.......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå