Gå til innhold

Noen som har vært på totenbadet eller jorekstad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til Lillehammer med familien, og det er meldt dårlig vær. Tenkte å besøke et badeland og ser totenbadet ligger ca en time unna. Noen som har være der? Eventuelt Jorekstand bad på Lillehammer?

Anonymkode: 7a003...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer er fra området. Vært på Jorekstad, men syntes det var mer "folkebad" enn badeland. Ikke noe veldig negativt å si om det, bare ikke så mye innhold. Forstår det sånn på svigers at de drar til Totenbadet når de virkelig skal på badeland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du lurer på? Jeg liker Totenbadet. :) har ikke så mye erfaring med andre badeland i Norge, har vært en del på sørlandsbadet og synes Totenbadet er mye bedre. Kanskje bedre for større barn enn de aller minste, det var mye femåringen min ikke kunne delta på (for skummelt, høye bølger osv), men åtteåringen elsket det. Jeg har gode erfaringer derfra som barn også. 

Var ikke så mye folk heller, satt ofte alene i boblebadet osv, ikke noe kø til skliene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i området, og likte Totenbadet godt som barn/ungdom. De har bølgebasseng med bølger én gang i timen (?), ellers kan bassenget brukes som vanlig. Er barna små bør de passes ekstra godt på når bølgene kommer (det varsles).

 

Ellers er det et par sklier der, elva er kul. Og i det senere året har det også kommet et ordentlig svømmebasseng om man har så store barn at man kan svømme selv mens barna er i badelandet. Mine tantebarn liker det også veldig godt. Kan være mye folk om sommeren i perioder med mye dårlig vær.

Anonymkode: 2804f...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 8.41):

Jeg er oppvokst i området, og likte Totenbadet godt som barn/ungdom. De har bølgebasseng med bølger én gang i timen (?), ellers kan bassenget brukes som vanlig. Er barna små bør de passes ekstra godt på når bølgene kommer (det varsles).

 

Ellers er det et par sklier der, elva er kul. Og i det senere året har det også kommet et ordentlig svømmebasseng om man har så store barn at man kan svømme selv mens barna er i badelandet. Mine tantebarn liker det også veldig godt. Kan være mye folk om sommeren i perioder med mye dårlig vær.

Anonymkode: 2804f...c8e

Ta

 

issoras skrev (På 5.7.2024 den 0.03):

Vet ikke helt hva du lurer på? Jeg liker Totenbadet. :) har ikke så mye erfaring med andre badeland i Norge, har vært en del på sørlandsbadet og synes Totenbadet er mye bedre. Kanskje bedre for større barn enn de aller minste, det var mye femåringen min ikke kunne delta på (for skummelt, høye bølger osv), men åtteåringen elsket det. Jeg har gode erfaringer derfra som barn også. 

Var ikke så mye folk heller, satt ofte alene i boblebadet osv, ikke noe kø til skliene. 

Takk for svar.Vet du om det er lov å ta med medbrakt mat og drikke?Feks vannflasker og noe snacks?

Anonymkode: 7a003...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ta

 

Takk for svar.Vet du om det er lov å ta med medbrakt mat og drikke?Feks vannflasker og noe snacks?

Anonymkode: 7a003...aa6

Nei, dessverre. Vannflasker går sikkert greit men stod tydelig skilt om at medbragt ikke er lov. Står plastglass og vann ved kiosken inne i badeland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totenbadet har også "voksenavdeling" med ulike saunaer, boblebad, kaldkulp og vannfall/massasjedusj (vet ikke hva jeg skal kalle det).. inkludert i inngangspris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem er store badeland akkurat men jeg syns at Totenbadet har litt mer sklier og ekstra greier. Begge er greie bare for å bade. 

Anonymkode: e9e58...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...