AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Del Skrevet 3. juli 2024 Nytt av året er at jeg blir klissete i huden i ansiktet, selv i de tilfellene der jeg ikke har brukt noen som helst produkter foruten en rens jeg har brukt i mange år. Jeg har også fått tusen små nupper i panna. Hva kan dette bety? Jeg er 42, forresten. Anonymkode: f3c48...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Del Skrevet 3. juli 2024 Hud som er oljene har nok fett men mangler fukt. Huden vil produsere mere olje for å prøve å holde på den lille fukten som er i huden. Jeg ville brukt produkter som gir fukt. Det hjelper ikke å droppe fuktighetsprodukter da vil kun huden kompensere med å produsere enda mer olje. Viss huden din er dehydrert vil det ta en stund før dette kommer i en viss balanse. Men hud som blir blank vil ikke bli 100% matt. Hudpleie må også tilpasses årstid. Gel cream kan være bedre for de som trenger fukt fremfor fett. Fuktmasker over natten. Anonymkode: a2ae5...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hud som er oljene har nok fett men mangler fukt. Huden vil produsere mere olje for å prøve å holde på den lille fukten som er i huden. Jeg ville brukt produkter som gir fukt. Det hjelper ikke å droppe fuktighetsprodukter da vil kun huden kompensere med å produsere enda mer olje. Viss huden din er dehydrert vil det ta en stund før dette kommer i en viss balanse. Men hud som blir blank vil ikke bli 100% matt. Hudpleie må også tilpasses årstid. Gel cream kan være bedre for de som trenger fukt fremfor fett. Fuktmasker over natten. Anonymkode: a2ae5...1e2 Takk for at du tok deg tid! Jeg har ikke tenkt på det som oljete siden det kjennes så klissete ut, men kanskje det er det det er ☺️ Ts Anonymkode: f3c48...50c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå