Gå til innhold

Står det så høyt på lista hos menn at vi damer avviser sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder en jeg holdt på med for ett år siden. Vi hadde sex og koste oss veldig, han sov hos meg osv. Rett etter en helg vi hadde sammen så ringte han meg og sa han hadde begynt å savne eksen han hadde vært med i ett år. Jeg ønsket han lykke til! Og det var stille lenge

Nå ett år senere merker jeg han er på igjen. Han fikk lov å sove hos meg på gjesterommet vel og merke etter en kveld ute, jeg var hjemme men han ringte på døren. Han ville ha sex både da og på morgenen men det fikk han ikke. ✌️

Jeg dro på jobb og han hjem. Nå i ettertid er han mer på enn noengang. Er det bare fordi han har lyst på meg? Og jeg blir mer interessant for han? Eller liker hab meg nå? Gjerne svar dere menn 😊

K34

Anonymkode: 140cf...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var tilgjengelig for sex og det likte han. Men så fikk han sjansen til å komme under dyna hos eksen igjen ... for en stund. Nå som hun er eks for andre gang, leter han opp potensielle kandidater for sex igjen. Han er neppe interessert i mer enn å ha sex med deg og så fort et nytt forhold dukker opp forsvinner han igjen.

Akkurat hvordan du vil forholde deg til det er opp til deg og hva du vil. Er du ute etter ukomplisert sex, så hvorfor ikke knulle på. Det virker jo som at dere hadde det ganske ålreit i senga sammen. Om du derimot er ute etter noe mer, så er ikke dette typen. Han er der primært for fitta di og ikke så mye mer.

PS: dette er ikke en eksklusiv manne-greie, ei heller en vanlig manne-greie.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt etablert i langvarig forhold og jeg bryr meg fortsatt bare om sex. Jeg er monogam, for jeg liker henne, og jeg vil dele resten av livet med henne, men det handler primært om sex. Hvordan vil du at han skal like deg? 

Anonymkode: f8768...418

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er godt etablert i langvarig forhold og jeg bryr meg fortsatt bare om sex. Jeg er monogam, for jeg liker henne, og jeg vil dele resten av livet med henne, men det handler primært om sex. Hvordan vil du at han skal like deg? 

Du er bare med henne for å få sex? Whatt?? Så hun er helt tilfeldig for deg, men gir deg sex?

Anonymkode: f4a38...c92

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er bare med henne for å få sex? Whatt?? Så hun er helt tilfeldig for deg, men gir deg sex?

Anonymkode: f4a38...c92

Hun er nøye utvalgt. Sex er noe vi har sammen, ikke noe jeg får i gave. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Glad am single👏.

Dame

Anonymkode: 0789d...af9

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er nok satt litt på spissen vil jeg tippe. Har lest lignende beskrivelser her inne før. Noen menn mener jo at dersom man ikke har sex med en person så er man venner, da er man ikke kjærester - ergo så er forholdet sex, det som skiller venner fra kjærester. Men noen liker å sette det enda mer på spissen vare for å provosere litt ekstra. 

Anonymkode: de7c4...d73

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjelder en jeg holdt på med for ett år siden. Vi hadde sex og koste oss veldig, han sov hos meg osv. Rett etter en helg vi hadde sammen så ringte han meg og sa han hadde begynt å savne eksen han hadde vært med i ett år. Jeg ønsket han lykke til! Og det var stille lenge

Nå ett år senere merker jeg han er på igjen. Han fikk lov å sove hos meg på gjesterommet vel og merke etter en kveld ute, jeg var hjemme men han ringte på døren. Han ville ha sex både da og på morgenen men det fikk han ikke. ✌️

Jeg dro på jobb og han hjem. Nå i ettertid er han mer på enn noengang. Er det bare fordi han har lyst på meg? Og jeg blir mer interessant for han? Eller liker hab meg nå? Gjerne svar dere menn 😊

K34

Han syns åpenbart at det er digg med uforpliktende sex 🤷‍♀️

Hvis han faktisk var interessert i deg så hadde han jo bedt deg ut på date, fremfor bare å ringe på og spørre om å få pule. 

Anonymkode: 69f40...206

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så lenge dere er enige om dette og begge føler det slik så er det jo flott. Det finnes nok ektepar som har hyppig sex selv etter 20-30 års samliv, selv om det ikke er mange av dem.

For de fleste så bringer nemlig et langt liv sammen ikke bare oppturer, men også en god del nedturer. Ikke alle orker å ha hyppig sex f eks om økonomien går skeis, ved utvikling av kronisk sykdom, om jobben går til helvete, når en forelder blir dødssyk, hvis man får barn med kolikk eller et barn som får krevende diagnoser eller blir mobbet, hvis man blir uenige om arbeidsfordeling i hjemmet etc. Alle knuller som kaniner de første 3-4 årene, men så kommer som regel hverdagene.

Anonymkode: 69f40...206

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette egentlig? Er du virkelig villig til å gi en fyr som droppa deg rett etter at han knulla deg for en eks?

Anonymkode: de19e...b34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor lurer du på dette egentlig? Er du virkelig villig til å gi en fyr som droppa deg rett etter at han knulla deg for en eks?

*Ny sjanse

AnonymBruker
Skrevet

Og til spørsmålet ditt nei han er fortsatt bare ute etter sex, og kommer til å bli kald igjen etter at du har ligget med han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

K34

Den eneste biten av deg han er interressert i er fitta di, ikke vær dum nå men kvitt deg med ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei jeg kjenner ingen gnist lengre. En klapp på skulderen min som sendte han inn på rommet, han følte seg helt sikkert dum. Neiber han interessert så må han jobbe mye hardere enn dette. Ta 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Og til spørsmålet ditt nei han er fortsatt bare ute etter sex, og kommer til å bli kald igjen etter at du har ligget med han.

Derfor får han ikke av meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1. Det gjelder en jeg holdt på med for ett år siden. Vi hadde sex og koste oss veldig, han sov hos meg osv. Rett etter en helg vi hadde sammen så ringte han meg og sa han hadde begynt å savne eksen han hadde vært med i ett år. Jeg ønsket han lykke til! Og det var stille lenge

2. Nå ett år senere merker jeg han er på igjen. Han fikk lov å sove hos meg på gjesterommet vel og merke etter en kveld ute, jeg var hjemme men han ringte på døren. Han ville ha sex både da og på morgenen men det fikk han ikke. ✌️

3. Jeg dro på jobb og han hjem. Nå i ettertid er han mer på enn noengang. Er det bare fordi han har lyst på meg? Og jeg blir mer interessant for han? Eller liker hab meg nå? Gjerne svar dere menn 😊

K34

1. Dette er jo toppen av frekkhet: Først har han sex med deg, så sier han etterpå at han savner exen sin. Jeg mener de som ikke er 100% single, er forbasket turn-off. Så for meg i slike tilfeller er det: "No second change".

2. Men du ga han en ny sjanse TS, da regner jeg med at du har følelser for han?
Men alle vet nok at det er forskjell, om datingen er en sex-affære eller forhold. Jeg klarer ikke å se hva du dater etter?
Er det normalt å ringe på døra, og forlange sex med en gang og på morgenen?😅

3. Jeg skal gi deg et ærlig svar, begge som 100% single med følelser i første møte.. Sex-affære eller forhold? da er det ingen forskjell.
Å sove på gjesterommet går bra, det betyr bare at hun vil gi affæren litt tid for trygghet.. da kan jeg ligger der 2-3 dager. Men da er tålmodigheten slutt, da trenger jeg å vite statusen om vi venner eller kjærester?
Men i ditt tilfelle TS, når dere har hatt sex tidliger. Må jeg nok innrømme det er snålt å bli tildelt gjesterommet? Er det fordi du trenger ny tillit og trygghet? eller er det fordi du trenger bekreftelse på sexlyst, og at han ikke gir opp.

"Enkelte menn har behov for sex, for å vise kjærlghet.. Enkelte kvinner har behov for kjærlighet, før de har sex"

Hvordan løser vi dette? jo.. vi kan løse det på din måte TS.. vis tålmodighet for sex💞 Det pirrer og tenner enkelte menn noe helt sinnsykt og øker lidenskapen mange hakk😉

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (19 timer siden):

1. Dette er jo toppen av frekkhet: Først har han sex med deg, så sier han etterpå at han savner exen sin. Jeg mener de som ikke er 100% single, er forbasket turn-off. Så for meg i slike tilfeller er det: "No second change".

2. Men du ga han en ny sjanse TS, da regner jeg med at du har følelser for han?
Men alle vet nok at det er forskjell, om datingen er en sex-affære eller forhold. Jeg klarer ikke å se hva du dater etter?
Er det normalt å ringe på døra, og forlange sex med en gang og på morgenen?😅

3. Jeg skal gi deg et ærlig svar, begge som 100% single med følelser i første møte.. Sex-affære eller forhold? da er det ingen forskjell.
Å sove på gjesterommet går bra, det betyr bare at hun vil gi affæren litt tid for trygghet.. da kan jeg ligger der 2-3 dager. Men da er tålmodigheten slutt, da trenger jeg å vite statusen om vi venner eller kjærester?
Men i ditt tilfelle TS, når dere har hatt sex tidliger. Må jeg nok innrømme det er snålt å bli tildelt gjesterommet? Er det fordi du trenger ny tillit og trygghet? eller er det fordi du trenger bekreftelse på sexlyst, og at han ikke gir opp.

"Enkelte menn har behov for sex, for å vise kjærlghet.. Enkelte kvinner har behov for kjærlighet, før de har sex"

Hvordan løser vi dette? jo.. vi kan løse det på din måte TS.. vis tålmodighet for sex💞 Det pirrer og tenner enkelte menn noe helt sinnsykt og øker lidenskapen mange hakk😉

Fordi om jeg har hatt sex med han tidligere så gir jeg ikke han tilgang videre. Jeg mistet rett og slett lysten på han. Ikke nok med det men så fant jeg han på snap kartet hos ei annen dame bare 5 timer før han kom vankende full hjem til meg. Om jeg skal gi han noe som ikke tenner meg ei gang? Hell no😅 men han har vært ekstremt på snap etter det. Så jeg følte jeg vant litt på dette😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi om jeg har hatt sex med han tidligere så gir jeg ikke han tilgang videre. Jeg mistet rett og slett lysten på han. Ikke nok med det men så fant jeg han på snap kartet hos ei annen dame bare 5 timer før han kom vankende full hjem til meg. Om jeg skal gi han noe som ikke tenner meg ei gang? Hell no😅 men han har vært ekstremt på snap etter det. Så jeg følte jeg vant litt på dette😃

Så han fikk våkne med ståpikk og ekstremt kåt. Sendte han hjem og jeg dro på jobb💯

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så han fikk våkne med ståpikk og ekstremt kåt. Sendte han hjem og jeg dro på jobb💯

Way to go !! 👌🏆😅

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor slapp du ham inn i utgangspunktet, og hvorfor fortsetter du kontakt med ham, Ts?

Du skrev lenger opp at om han er interessert så må han jobbe mye hardere enn dette. Med det viser du at en del av deg fremdeles vil at han skal jobbe for å få deg tilbake. Og det er oppskriften på å bli utnyttet og såret enda en gang.

Hvis han hadde hatt noe respekt for deg hadde han aldri oppsøkt deg nå i fylla. Hvis han var oppriktig interessert ville han tatt kontakt i edru tilstand, beklaget seg, bedt om unnskyldning for at han i fjor behandlet deg som en dritt, og så spurt om han kan få en sjanse til.

Når han dukket opp på døra mens han var full, og ville ha sex, så viser han at han ikke har noen som helst respekt for deg og dine følelser.

Sånne som ham kutter man helt bort fra livet sitt.

Anonymkode: 66aad...d90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...