AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Det siste året har jeg hatt et lite crush på en kollega. Flørter kun bittelitt da vi begge er opptatt på hver vår kant, men lov å fantasere 😏 Så var det en tråd her på KG i går om «sex med en ex». Fikk meg til å tenke igjennom mine og søkte til og med opp en på FB som det er over 20 år siden jeg var sammen med. En dust av rang, men mitt livs beste sexliv hadde jeg med han. Så slo det meg, eksen min og mitt crush på jobben er skikkelig like av utseende. Skremmende like 😳 Kan det være at jeg crusher på min kollega bare fordi han minner meg om mitt livs beste sex? Kan det være så enkelt? Andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: a2608...2c4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): ...Kan det være at jeg crusher på min kollega bare fordi han minner meg om mitt livs beste sex? Kan det være så enkelt? Andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: a2608...2c4 Ja, eller de deler noen egenskaper. Anonymkode: 1f918...766 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): ...Kan det være at jeg crusher på min kollega bare fordi han minner meg om mitt livs beste sex? Kan det være så enkelt? Andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: a2608...2c4 Ja, eller de deler noen egenskaper. Anonymkode: 1f918...766
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 Hvorfor er du ikke sammen med eksen da? Anonymkode: bef71...be7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor er du ikke sammen med eksen da? Anonymkode: bef71...be7 Fordi det var et forhold da vi begge gikk på vgs. Mange år siden. Selv om sexen var amazing så behandlet han meg svært dårlig. Vi har ikke hatt kontakt alle disse årene. Han bor heller ikke på denne kanten av landet. Anonymkode: a2608...2c4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Skrevet 4. juli 2024 Dersom du er opptatt, crusher på en kollega og synes at "det er lov å fantasere", synes jeg du skal ta en prat med kjæresten din og se hva han sier om dette. Slike som deg er absolutt sistesortering. Dust 🤮 Anonymkode: 38dbf...ba3 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dersom du er opptatt, crusher på en kollega og synes at "det er lov å fantasere", synes jeg du skal ta en prat med kjæresten din og se hva han sier om dette Dette.. Anonymkode: 0415a...2ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dersom du er opptatt, crusher på en kollega og synes at "det er lov å fantasere", synes jeg du skal ta en prat med kjæresten din og se hva han sier om dette. Slike som deg er absolutt sistesortering. Dust 🤮 Anonymkode: 38dbf...ba3 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette.. Anonymkode: 0415a...2ce Bare ventet på at dere hyklere skulle dukke opp 😂 Må være fryktelig slitsomt med så stramme rammer i samlivet…. Ikke kunne fantasere eller ha et uskyldig crush engang 😂 Anonymkode: a2608...2c4 1
Malvinka Skrevet 4. juli 2024 #9 Skrevet 4. juli 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Det siste året har jeg hatt et lite crush på en kollega. Flørter kun bittelitt da vi begge er opptatt på hver vår kant, men lov å fantasere 😏 Så var det en tråd her på KG i går om «sex med en ex». Fikk meg til å tenke igjennom mine og søkte til og med opp en på FB som det er over 20 år siden jeg var sammen med. En dust av rang, men mitt livs beste sexliv hadde jeg med han. Så slo det meg, eksen min og mitt crush på jobben er skikkelig like av utseende. Skremmende like 😳 Kan det være at jeg crusher på min kollega bare fordi han minner meg om mitt livs beste sex? Kan det være så enkelt? Andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: a2608...2c4 Man har jo som regel en "type" som man liker, altså at man ofte faller for samme type menn/kvinner. Så ikke unaturlig at noen av de vil ligne 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #10 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Bare ventet på at dere hyklere skulle dukke opp 😂 Må være fryktelig slitsomt med så stramme rammer i samlivet…. Ikke kunne fantasere eller ha et uskyldig crush engang 😂 Anonymkode: a2608...2c4 Hyklere faktisk😆 I min verden flørter man ikke med andre når man har en kjæreste, men du må jo bare gjøre som du vil. Spørsmålet er om kjæresten din er enig i at flørting med andre er ok da. Anonymkode: 0415a...2ce 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #11 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hyklere faktisk😆 I min verden flørter man ikke med andre når man har en kjæreste, men du må jo bare gjøre som du vil. Spørsmålet er om kjæresten din er enig i at flørting med andre er ok da. Anonymkode: 0415a...2ce I vårt forhold er det lov å flørte med andre. Det er krydder for hver enkelt som kommer forholdet til gode. Så det blir for dumt å trekke slutninger og kalle andre dust uten å vite noe om konteksten… Anonymkode: a2608...2c4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #12 Skrevet 4. juli 2024 Hadde ikke selv ville vært i et forhold hvor det var ok å flørte med andre, der er vi enige. Hadde reagert på om min mann hadde behov for å flørte med andre. Ikke innafor når du er forhold. En "uskyldig" flørt kan fort bli til noe mere Anonymkode: e6588...4f4 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #13 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I vårt forhold er det lov å flørte med andre. Det er krydder for hver enkelt som kommer forholdet til gode. Så det blir for dumt å trekke slutninger og kalle andre dust uten å vite noe om konteksten… Anonymkode: a2608...2c4 Jeg har ikke kalt noen dust. Men bra dere er enige her da. Anonymkode: 0415a...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #14 Skrevet 5. juli 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: I vårt forhold er det lov å flørte med andre. Det er krydder for hver enkelt som kommer forholdet til gode. Så det blir for dumt å trekke slutninger og kalle andre dust uten å vite noe om konteksten… Anonymkode: a2608...2c4 Vi får se da, hvor lenge det forholdet deres varer. Helt til en av dere finner noe bedre tipper jeg 😉 Anonymkode: 38dbf...ba3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #15 Skrevet 5. juli 2024 Hvem vil ha like gubber Anonymkode: 14c21...948
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #16 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 22.43): vi begge er opptatt på hver vår kant, mitt livs beste sexliv hadde jeg med han Fant problemet for deg: Typen din gjorde en tabbe. En mann må aldri finne på å investere noe som helst i en dame hvis hun tenker at hun har hatt bedre enn ham tidligere. Det er forøvrig også derfor man styrer unna damer som ligger rundt: Det er til slutt i praksis umulig for enhver mann å være det beste hun har hatt, fordi man konkurrerer mot det beste som mange dusin menn har prestert innen hvert enkelt område område. Blir som om en tikamp-mester skulle konkurrere i hver av de ti grenene individuelt. Han ville bli fullstendig ydmyket i hver eneste enkelt-gren. Dama blir kort sagt umulig å tilfredsstille til slutt. Anonymkode: 74876...496 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #17 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 8.27): Fordi det var et forhold da vi begge gikk på vgs. Mange år siden. Selv om sexen var amazing så behandlet han meg svært dårlig. Vi har ikke hatt kontakt alle disse årene. Han bor heller ikke på denne kanten av landet. Anonymkode: a2608...2c4 Hvis det er mange år siden så er vel det glemt? Du kan ha god sex med en ny mann som liker deg, og som du liker. Glem fortiden og ikke bruk energi der. Du er i 2024 nå. Anonymkode: bef71...be7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #18 Skrevet 6. juli 2024 Det er vel denne typen kvinner og menn man helst skal unngå å være i forhold med tenker jeg. Det vil aldri være godt nok hva man gjør, så snart forelskelsen er over og hverdagslivet tar over så vil de alltid savne noe. Savne spenningen, savne den gode sexen med noen ekser, de vil savne lidenskapen, savne de gode dype samtalene, savne å bli sett, savne å bli hørt.. Ironien eller paradokset er at de ikke gir de tingene de savner til partneren sin heller, for det er deres ansvar å fikse alt de savner.. Så min anbefaling til både kvinner og menn er å finne de menneskene som er familieorienterte, de som har fokus på familien før alt annet og de som er gode på å kommunisere.. Ikke bare holde en monolog om hva de føler, hva de savner, hva de ønsker, hva de mener er behovet. Anonymkode: fd2af...31d 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #19 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis det er mange år siden så er vel det glemt? Du kan ha god sex med en ny mann som liker deg, og som du liker. Glem fortiden og ikke bruk energi der. Du er i 2024 nå. Anonymkode: bef71...be7 Det er ikke slik det fungerer. Og det er dette som er selve grunnlaget for hele problemet: Han var den beste sexen hun har hatt og alle senere menn vil for alltid bli sammenlignet med ham. Alle som så ikke "setter ny rekord" vil følgelig komme til kort. Det er derfor det hun beskriver skjer: Hun har ødelagt seg. Anonymkode: 74876...496
Annoyium Skrevet 6. juli 2024 #20 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fant problemet for deg: Typen din gjorde en tabbe. En mann må aldri finne på å investere noe som helst i en dame hvis hun tenker at hun har hatt bedre enn ham tidligere. Det er forøvrig også derfor man styrer unna damer som ligger rundt: Det er til slutt i praksis umulig for enhver mann å være det beste hun har hatt, fordi man konkurrerer mot det beste som mange dusin menn har prestert innen hvert enkelt område område. Blir som om en tikamp-mester skulle konkurrere i hver av de ti grenene individuelt. Han ville bli fullstendig ydmyket i hver eneste enkelt-gren. Dama blir kort sagt umulig å tilfredsstille til slutt. Anonymkode: 74876...496 Hvem har sagt at noen ligger rundt? 🤡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå