Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har et dilemma med et salg på finn.no

Jeg har blitt enige med kjøpet at jeg sender varen og tar vare på kvitteringen og deretter sender over bilde så skal kjøper vippse meg pengene for varen+ portoen. Totalt ble dette  1200kr. Jeg har lest anmeldelsene og de var veldig gode og stolte på dette, pluss at jeg ville selge varen.

Men. Kjøperen svarer ikke og vippser ikke. Hvordan skal jeg få stoppet pakken fra å bli hentet ut? Ble sendt som vanlig pakke og ikke postoppkrav.

Anonymkode: a4917...f5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20240703_212013_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: cc4eb...62d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt dem asap

Anonymkode: df4c9...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Det var naivt, du må aldri sende avhårde pakke før du har fått pengene vippset. Da må du velge postoppkrav . Du må ihvertfall stoppe før den kommer ankomst kontoret. Se om du kan stoppe i appen ?

Anonymkode: 7f678...3eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var naivt, du må aldri sende avhårde pakke før du har fått pengene vippset. Da må du velge postoppkrav . Du må ihvertfall stoppe før den kommer ankomst kontoret. Se om du kan stoppe i appen ?

Anonymkode: 7f678...3eb

Sånn sett er det vel like naivt som de som vippser før pakken er sendt. Like kjedelig det. 

Anonymkode: cc4eb...62d

• Liker 2
Skrevet

Fiks Ferdig. Da slipper man problemet

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (8 minutter siden):

Fiks Ferdig. Da slipper man problemet

Fiks ferdig, og jeg lover deg et mareritt du aldri trodde var mulig i din villeste fantasi, dersom ikke alt går på skinner. 

Temmelig naivt å tro at fiks ferdig er løsningen på en problemfri Finn.no handel. 

Anonymkode: 58104...4bf

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fiks ferdig, og jeg lover deg et mareritt du aldri trodde var mulig i din villeste fantasi, dersom ikke alt går på skinner. 

Temmelig naivt å tro at fiks ferdig er løsningen på en problemfri Finn.no handel. 

Anonymkode: 58104...4bf

Har fungert de gangene jeg har brukt det til kjøp og salg ihvertfall. Ser for meg at det er en litt bedre løsning enn å sende dyre pakker avgårde uten forhåndsbetaling. Eller forhåndsbetale for noe man håper selger gidder å sende

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke ringt posten? 

Anonymkode: df4c9...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...