AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei! sendte for en stund tilbake en kjole med norgespakke ( den har sporing) men posten har rotet bort pakken slik at mottaker ikke har fått den. jeg leverte pakken når jeg skulle og det ser man på sporingen. kjøper har tatt kontakt med posten om dette men de sa på chat at selger må ta kontakt med dem. (Skal gjøre det imorgen) nå truer kjøper med meg at jeg må ordne opp i dette evt refundere pengene til henne ( 1500 kr) jeg har ikke råd til det og synes det er helt feil når jeg har alt på mitt rene. hvordan er rettighetene på dette? synes det ubehagelig å bli presset på dette. Anonymkode: ca279...121
cassio Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 Norgespakker er forsikret så du får igjen pengene. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 cassio skrev (3 minutter siden): Norgespakker er forsikret så du får igjen pengene. Vil det ta lang tid? Hvordan vet posten verdi i pakken? Anonymkode: ca279...121
cassio Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 Du får nødvendig info når du kontakter posten og melder pakken savnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå