Gå til innhold

Ubehag i arr ved keisersnitt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er over 20 år siden siste barn. Men i det siste mnd så har jeg plagde mye med kløe i arret. Og klær jeg på det så er det ubehagelig. Flere som har opplevd dette. Har aldri plaffes før. Har ikke merket at jeg har et arr en gang. Ser at det er et arr altså men ikke merket noe til det.  

Anonymkode: 2c7ab...ca6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også dette i en periode. Så ga det seg, men da oppdaget jeg en kul på størrelse med et egg. Viste seg at jeg hadde fått arrbrokk. Det gjorde ikke vondt, men presset etter hvert på urinblære og livmor og det gjorde vondt. Endte med å operere det. Da var det 17 år siden ks for min del.

Det er sikkert flere grunner til at arret begynner å klø, men vær oppmerksom på endringer. 

Anonymkode: 093fb...758

Skrevet

Arret etter mitt klipp fra fødsel med eldstemann har også brått begynt å være ubehagelig. Klør og gjør rett og slett litt vondt. 
9 år gammelt arr. Aldri plaget meg før

Skrevet

Har også et ks-snitt som av og til klør og «stikker» av og til men det er 25 år siden, og skjer helt vilkårlig og såpass sjelden at jeg ikke tenker noe mer over det…

Skrevet

Vektforandringer eller hudforandringer kan få et arr til å klø. Arrvev er ikke like elastisk og smidig som vanlig hud, og er mer sensitivt til feks å bli strukket, men også temperaturforandringer og tørr hud. Smør ofte og prøv å la være å klø 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt på meg litt siden jeg ikke har hatt tid til å trene siste året. Men jeg har vært mye større enn dette for en del år siden. Men aldri kjent noe i arret lell. Jeg har to snitt og operert for brokk når jeg var barn. Så mye arrvev her. Men siste månedene så har det vært ekstremt plagsomt. Men jeg skal ta kontakt med legen uansett. På tide med gu lell. 

Anonymkode: 2c7ab...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...