Gå til innhold

Trekant med to menn som kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Anonymkode: a2d8e...b8f

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det en stund siden sist, men jeg foretrekker trekant med en ekstra menn heller enn en ekstra kvinne, så jeg tviler ikke på at du finner potensielle deltagere.

Det sagt har kvinnen alltid vært mine kone eller kjæreste, og den ekstra mannen noen vi kjenner, så ikke helt sikker på hvordan men best går fram som kvinne om man vil starte fra scratch.

Cupido eller lyst-Club kanskje? Er litt ute av gamet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men takk for svar, og da vet jeg dette er noe en del menn ville likt! Men kanskje vanskelig når jeg ikke har en fast partner selv...
Jeg har som sagt ikke vært utenfor forholdsbobla på 20 år, så aner ikke hvordan man egentlig kommer i kontakt med folk som er lystne på slikt.

Anonymkode: a2d8e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men takk for svar, og da vet jeg dette er noe en del menn ville likt! Men kanskje vanskelig når jeg ikke har en fast partner selv...
Jeg har som sagt ikke vært utenfor forholdsbobla på 20 år, så aner ikke hvordan man egentlig kommer i kontakt med folk som er lystne på slikt.

Anonymkode: a2d8e...b8f

Overalt. Sikkert på kg også. Hva du får av menn den er verre.

Anonymkode: 0d682...3ff

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To menn er jo null problem å skaffe. Let på tinder for eks

Anonymkode: 2339f...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forhast deg i alle fall! Selv som mann har jeg møtt mye «rart» i slike miljøer og jeg kan ikke forestille meg at det er noe lettere for kvinner 😅, men det finnes nok gull blant gråstein.

Anonymkode: 0fdc4...7f9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne kan jeg bare si at det anbefales! 

Tinder, fetlife, lystklubb, diverse norske sexforum funker fint 🙈 og tilsynelatende jodel og, mtp hvor mange slike annonser som ligger ute.

Anonymkode: 78bbc...d3a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Som kvinne kan jeg bare si at det anbefales! 

Tinder, fetlife, lystklubb, diverse norske sexforum funker fint 🙈 og tilsynelatende jodel og, mtp hvor mange slike annonser som ligger ute.

Anonymkode: 78bbc...d3a

Takk! Kanskje jeg skal tørre å melde meg inn på noen av disse appene. Tinder sjekket jeg bare lett for evt dates, men det syns jeg ble verken eller. Kanskje bare gå rett på de mer seksuelt eksplisitte appene.

Anonymkode: a2d8e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk! Kanskje jeg skal tørre å melde meg inn på noen av disse appene. Tinder sjekket jeg bare lett for evt dates, men det syns jeg ble verken eller. Kanskje bare gå rett på de mer seksuelt eksplisitte appene.

Anonymkode: a2d8e...b8f

Det er nok en fordel å finne to som har samarbeidet før. Det er mye logistikk og dynamikk som skal stemme. Vi er litt lei av å prøve å få møte til å passe for alle.

Du kan gjøre et tindersøk uten å ha ansikts bilde, og skrive konkret at du vil møte to kompiser.

Det er dessverre få sexklubber her, men noen finnes. En snartur til Danmark kan jo være aktuelt? De mer seksuelt rettede appene er nok likevel beste forslag. Ikke undervurdere det å komme i kontakt med andre kvinner, og par. De kan ofte anbefale noen i sin krets. 

Anonymkode: 611e3...d68

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å logge meg inn på lystclub, men de krever bilde, og det var jeg ikke akkruat klar for å gi ut. Står liksom at man skal kunne ha det uten, men var ikke sånn det funket når man skulle lage profil... Da ble jeg litt uinteressert.
Jeg gidder ikke å legge inn bilde før jeg i det hele tatt veit om appen funker.
Innser det er ganske kjedelig å være single og ikke så lett å få disse tingene til å funke :(

Anonymkode: a2d8e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler SpicyMatch😈

Anonymkode: 50e75...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg forsøkte å logge meg inn på lystclub, men de krever bilde, og det var jeg ikke akkruat klar for å gi ut. Står liksom at man skal kunne ha det uten, men var ikke sånn det funket når man skulle lage profil... Da ble jeg litt uinteressert.
Jeg gidder ikke å legge inn bilde før jeg i det hele tatt veit om appen funker.
Innser det er ganske kjedelig å være single og ikke så lett å få disse tingene til å funke :(

Anonymkode: a2d8e...b8f

Du må jo ikke ha et identifiserende bilde :)

Anonymkode: 78bbc...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må jo ikke ha et identifiserende bilde :)

Anonymkode: 78bbc...d3a

Nei, men da måtte jeg finne på noe selv, eller hva? Ble litt paraonoid for å bare ta noe fra computeren, heh!

Anonymkode: a2d8e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Anonymkode: a2d8e...b8f

det drømmer jeg også om. to menn og er dame. og jeg vet flere andre men som også ønsker det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Anonymkode: a2d8e...b8f

Ser du sånn nogenlunde ut hadde jeg stillt opp på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tått said:

Ser du sånn nogenlunde ut hadde jeg stillt opp på flekken.

Så hyggelig å høre, problemet er å få det til å funke IRL, har jeg innsett. Disse appene blir også litt som tinder, masse mas og styr. Jeg er veltrent og absolutt innafor alle sånne skalaer, vil jeg tro. Men problemet er å finne folk, rett og slett!

Anonymkode: a2d8e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så hyggelig å høre, problemet er å få det til å funke IRL, har jeg innsett. Disse appene blir også litt som tinder, masse mas og styr. Jeg er veltrent og absolutt innafor alle sånne skalaer, vil jeg tro. Men problemet er å finne folk, rett og slett!

Anonymkode: a2d8e...b8f

Er du veltrent og " absolutt innafor alle sånne skalaer" 😄 kan det umulig være vanskelig å få to menn til å knulle gørra utav deg i en saftig trekant..Hadde som sagt stilt opp på flekken og det vil de fleste menn som får kuken til å stå gjøre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så hyggelig å høre, problemet er å få det til å funke IRL, har jeg innsett. Disse appene blir også litt som tinder, masse mas og styr. Jeg er veltrent og absolutt innafor alle sånne skalaer, vil jeg tro. Men problemet er å finne folk, rett og slett!

Anonymkode: a2d8e...b8f

Jeg tenker det er et av de problemene som er det, til det ikke er et problem lenger 😉

Hvis du først kommer i kontakt med et miljø som swinger, eller arrangerer treff, så virker det sikkert lett etterpå.

Anonymkode: 611e3...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Anonymkode: a2d8e...b8f

Jeg kjenner noen "kakser" som betaler utrolig mye, for å ha ei "kokka" med seg på sine fiske og hytteturer. Hun får alt hun peker på og forlanger til turen.. Fly, drosje tur retur.. Kost og losji.. og en ekstra påminnelse som skaper gjensynsglede til neste gang.
Noen av disse er jo gift, så det frister vel ikke.. Men de ser heller ikke på "kokka" som ei hore, hun blir behandlet meget godt og med omhu har jeg hørt. Jeg kommer ikke med noen avsløringer, så dette er ikke ment som et tilbud.. Så slike "kakser" og "kokker" finnes det vel en del av.. men de er jo også glad i sex, som så mange av oss andre er🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe særlig stas i virkeligheten? Anonymkode: a2d8e...b8f

Om du syns det er noe stas i virkeligheten må du selv finne ut av så godt det lar seg gjøre før du evt prøver. Trinn en er vel å finne en fyr å dele interessen med og håpe han "går videre". At noen ikke gjør det virker mystisk, men det er meg og det er mye rart på fronten. Litt på siden, men dog: til en GB en gang var det 14 stykker som møtte til "audition" kvelden før kvelden. Dagen etter kom halvparten.. Hva er greia når alle var såååå kule, erfarne, durkdrevne ogjegvetikkehva. At førstereis feiger ut er ok, alle har vært der en gang, men de andre? Brødhuene..?

Poenget er at selv om du finner to som er sååå med, så vær kritisk og tenk gjennom. Og prøv hvis det virker lovende, det siste er viktig og stopper mange hvis det mangler :) Som kåtgris (ny betegnelse lært her på KG, takk!) så heldig (og modig) at jeg har prøvd, så syns jeg du skal jobbe videre med prosjektet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...