male32 Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei Min fitbit charge 5 sluttet bare å fungere i natt. Skjermen er helt svart. Ingen liv i klokken. Kobler jeg til laderen får jeg respons når jeg trykker på knappen på laderen (klokken vibrerer). Ellers ingen liv i klokken. Den er altså 2,5 år gammel. Så er spørsmålet er det 2 år, eller 5 år reklamasjonstid på klokker? På annen elektronikk som telefoner, nettbrett, headset osv er det jo 5 år.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 Det er 5 år på sånne Anonymkode: 04b57...716
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Min versa 2 gikk i stykker. De sa det var 2 års reklamsjonstid, men jeg fikk helt ny selv om det var 3 uker over denne tiden. Anonymkode: 9e5b4...778
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Polar nektet kunde å reklamere på smartklokke - Tek.no Her ser det ut som at både Forbrukerrådet og de store butikkjedene er enige om fem år. Selv om produsentene kanskje sier noe annet. Anonymkode: 5d462...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå