AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei jeg har lyst til å lære meg og finne på noen gode smakfulle wraps med sunne ingrendienser som jeg kan ta med på jobb som matpakke som alternativ til brødskive. Jeg blir så himla lei den vanlige matpakken. Kom med tips. Anonymkode: 32d34...ef6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 kremost, røkelaks og ruccolasalat kalkunskinke, pesto, tomat og salat stekt kylling i biter, tomat, agurk og avocado Anonymkode: 77a38...980 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 Skal du holde det kaldt (en del ingredienser bør ikke stå ute for lenge), svarer ut fra at du har kjøleskap: - snøfrisk, spekeskinke, paprika, rødløk, ruccola - snøfrisk, ost, skinke, agurk, salat - rester - snøfrisk, kylling, ruccola, agurk, paprika, rødløk - salsa, kylling, paprika, agurk, salat, mais - taco Anonymkode: 05f6b...758 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 Jeg liker aller best vanlige speltlomper med gulost, spekeskinke og en haug ruccola. Skal det være litt ekstra stas lager jeg en tynn omelett og ruller den i speltlompa sammen med røkelaks og spinatblader. Anonymkode: 4a791...205 1
Lill3My Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 Smøreost, røkelaks, litt løk, spinat eller ruccula. pesto, kylling, litt kål eller salatblader, paprika, evt annet grønt Speilegg eller omelett - stek i panna, legg wrapen over, rull sammen Tunfisk-røre: du finner utallige versjoner av denne, tunfisk på boks, rømme/majones/creme Freche eller en miks av disse, gjerne også litt løk om du liker det Klassikeren med skinke &, ost Andre ostetyper som brie Mozzarella, fetaost og tomat, evt også litt serrano Slår også et slag for pitabrød! Hatting har noen som er relativt grove om med fullkorn. Der bruker jeg mye av det samme som nevnt, men også ofte fiskekaker, eller taco-rester
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Skrevet 4. juli 2024 kylling, salat, agurk, tomat og paprika med litt majones taco tilbehør stekt egg, spinat og kaviar Anonymkode: a5c23...e5e
Daisy-love Skrevet 4. juli 2024 #7 Skrevet 4. juli 2024 Hummus, fieldsalat, agurk og paprika, og evt avokado. Ikke glemt pepper. Soltørkede tomater kan røres inn i hummusen eller has på i tillegg for variasjon. Kremost med friske, skivede jordbær til. Evt bittelitt balsamico dressing også. Røkt tofu og sennep, og masse grønt. Samme som over, men med seitan, eller biter av burger. Avjar med grønnsaker og evt hummus eller moste kikerter, sorte eller hvite bønner. Ellers fungerer det veldig godt med mye ulik rest av middag i wraps. Fra kylling, via fiskekaker og taco, til omelett. Om du vil ha litt mer variasjon kan jeg anbefale Libabrød som ihvertfall Coop og Oda selger. De finnes i både grove og fine, samt en tandoori jeg ikke har prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Skrevet 4. juli 2024 Roastbiff, salat,agurk og sweet chili saus. Anonymkode: 88fcb...794
Rhyth Skrevet 4. juli 2024 #9 Skrevet 4. juli 2024 • Smør et tynt lag med aioli utover wrapsen. Ha på salat, løk, agurk, tomat roastbeef og remulade • Eggesalat, røkt laks, tomat, agurk og løk. • Stek kyllingfillet i biter og krydder med f.eks kyllingkrydder. Ha på aioli, salat, tomat, agurk, løk og litt bbq-saus.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #10 Skrevet 7. juli 2024 Varier mellom lompe, lefse og libabrød. Røkelaks, kremost (Philadelphia med urter, snøfrisk med dill), ruccola og spirer. Egg, bacon, tomat, guacamole Kikerter, karridressing, paprika, spinat Du kan også fylle med rester fra middag. Feks tikka masala, taco, chilli con carne. Ris, kjøttboller, fiskekaker, rester av kjøtt og fisk. Anonymkode: 4b87a...de8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Skrevet 7. juli 2024 Falafel,hummus og/eller avocado og syltet rødløk(hjemmelaget anbefales) Ajvar,bulgur,spinat og kikerter rett fra boks eller krydret og ristet. Anonymkode: 9e0c0...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå