Gå til innhold

Tiden etter konisering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blør ikke lenger, men kommer en gulaktig utflod med litt rosa streker innimellom. Ganske rikelig. Er vi da over i fasen hvor det er f.eks er ok å bade eller ha sex?

Anonymkode: 5d3b8...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, huff. Vi var også utålmodige🙈 Stakkars, føler med deg.

Jeg opplevde at blødninhen stoppet 2 ganger for så å begynne igjen noen dager etter. Så det gikk faktisk nesten 5 uker før vi kunne ha sex. Jeg hadde ventet noen dager til og sett an.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

Jeg opplevde at blødninhen stoppet 2 ganger for så å begynne igjen noen dager etter. Så det gikk faktisk nesten 5 uker før vi kunne ha sex. Jeg hadde ventet noen dager til og sett an.

🤣 den så du rett igjennom🤣

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (3 minutter siden):

Tok de mye hos deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤣 den så du rett igjennom🤣

Haha, been there done that😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok de mye hos deg?

Ehhm...vet ikke hva som er mye. Legen uttalte seg igrunn ikke om det annet enn at "hun skulle fjerne det ytterste" 

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Ehhm...vet ikke hva som er mye. Legen uttalte seg igrunn ikke om det annet enn at "hun skulle fjerne det ytterste" 

Mmm skjønner. Jeg vet ikke heller nøyaktig, men celleforandringene satt «ganske høyt i livmorhalsen» i følge gynekologen som oppdaget det.

Mannen min var med under koniseringen og sa ddet ble kuttet av en stor klump. Men slt er jo relativt😅

Hadde ei voldsom blødning samme dag, så skjønner jo at jeg gjerne ble vente med samleie da jeg ikke vil ha reprise på det🫣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mmm skjønner. Jeg vet ikke heller nøyaktig, men celleforandringene satt «ganske høyt i livmorhalsen» i følge gynekologen som oppdaget det.

Mannen min var med under koniseringen og sa ddet ble kuttet av en stor klump. Men slt er jo relativt😅

Hadde ei voldsom blødning samme dag, så skjønner jo at jeg gjerne ble vente med samleie da jeg ikke vil ha reprise på det🫣

Jeg hadde hpv høyrisiko(ais) + grovecelleforandringer som vil si de måtte fjerne en større del av livmorhalsen fordi det muligens har spredd seg oppover. 

Men fikk beskjed etter kontroll at jeg hadde grodd fint og virket som de ikke hadde tatt mye. Fikk svar også på biopsi og utskrap at alt hadde blitt fjernet. Fikk normal celleprøve etter 6 mnd.

Hadde litt gulaktig og luktende utflod etter jeg stoppa og blød.

Jeg fikk beskjed å vente med samleie og bade i badekar i 4 uker og eventuelt til jeg slutta og blød. Så jeg valgte å vente til den gule utfloden gikk over av seg selv.

Anonymkode: 25bc1...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis dere ikke allerede har gjort det, er det verdt å nevne det er lurt dere vaksineres med gardasil 9 før dere har samleie igjen så dere ikke smitter hverandre om og om igjen. Da blir du aldri kvitt viruset. 

Anonymkode: 25bc1...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...