Gå til innhold

Spørre folk på jobb om de er interessert i date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en del søte damer som jobber i forretninger det jeg bor. Jeg pleier å si hei, og noen snakker jeg økt med av og til. Er det innafor å spørre om de er single, og hvis ja, spørre om de har lyst å bli med på en middag hvor jeg spanderer? 

Selvsagt tar jeg nei med et smil ☺️

Anonymkode: 8342a...3e7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer du til å spørre en etter en til noen sier ja, eller har du et godt øye til noen forbi bare utsendet? 

Er du mye eldre? 

Anonymkode: 727ab...bb4

• Liker 1
Skrevet

Nei. Bare nei.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Legg det ut på intranettet. 

"Nydusjet ungkar med nesten alle tennene inntakt søker date. Interesserte sender mail. Diskresjon utloves. 

👍

Anonymkode: 1aeaf...b86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber du selv i disse "forretningene" eller er du kunde? 

Anonymkode: c0c9f...7a3

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: a83ec...6d2

Skrevet

Nei, det setter dem i en vanskelig og ubehagelig situasjon. Hvordan du håndterer svaret deres er irrelevant, spørsmålet blir ikke mindre feil av den grunn. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med ei søt jente på den måten for nesten 20 år siden nå, da jeg var student. Hun jobbet i kassa på den nærmeste butikken.

Hun likte meg åpenbart og vi snakket litt og utvekslet blikk og denslags. I slike tilfeller synes jeg det er helt greit, men å spørre rundt tilfeldige jenter uten at det er noe tegn til interesse blir rart,

Anonymkode: f72c3...7fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kleint. Jobbet som selger i mange år og herre så mange som tolket at jeg var hyggelig, som var jobben min, som om at jeg var interessert.

Med mindre det er én spesifisert jente du over tid føler det KAN være noe, men da bør det være en sterkere kjemi en «Hei, hyggelig å se deg igjen» 👀

Anonymkode: e33c5...f4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg er kunde, og disse jeg vil spørre jobber i forskjellige forretninger. Det er 4 stk som jeg har godt øye til. En på min alder og 3 noe yngre. Ikke tilfeldige, men noen jeg liker veldig godt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS her.

Jeg er kunde, og disse jeg vil spørre jobber i forskjellige forretninger. Det er 4 stk som jeg har godt øye til. En på min alder og 3 noe yngre. Ikke tilfeldige, men noen jeg liker veldig godt 

Du liker 4 stykker «veldig godt» samtidig? Ok. 

Anonymkode: 6e517...e44

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her.

Hva vil "noe yngre" si?

Og har de gitt uttrykk for at de liker deg veldig godt, eller er de bare hyggelige fordi de gjør jobben sin?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😄

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Godt nok til at jeg kunne ta det med ut å spandere middag og bli bedre kjent. Er det noe galt i det? Liker du noen bare en av gangen du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Godt nok til at jeg kunne ta det med ut å spandere middag og bli bedre kjent. Er det noe galt i det? Liker du noen bare en av gangen du? 

Jeg liker bare en om gangen «veldig godt», ja. Og det krever en god del mer enn høflige ekspeditører for at jeg skal be de ut på middag.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er flott at du har valgt deg ut muligheter og vil være såpass gentleman fra start i bli-kjent-datingfasen. Bare tenk på hvordan du fortsetter om to av disse sier ja. Da kan jo etter middagen eller date nr.2 om det blir med begge, avklare hvem du ønsker å fortsette treffe, om hun vil fortsette å treffe deg. Bare ikke lure rundt med spill for å få sex, om du selv ikke er investert i nærmere bekjentskap. Vær genuin på det, så vil du lykkes. Om ikke i denne runden, så neste. 
hilsen k40+

Anonymkode: 07134...ac6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her.

Når det er snakk om 4 stykk så er jeg usikker om noen av dem er noe for deg. Det er hvertfall ikke kjemi det går på. Det høres veldig uromamtisk ut, å om det var meg og jeg hadde funnet ut det var fler hadde jeg blitt skuffet.

Anonymkode: 727ab...bb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres bare utrolig klein ut, og tilsynelatende godt oppe i årene, etter måten du formulerer deg på å bedømme. Bare nei til hovedspørsmålet 🤢

Anonymkode: b0598...18f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ved første øyekast ser det kanskje ille ut, men på det stadiet er det vel ikke verre enn å sveipe/chatte med flere på en gang på Tinder. Man kan tenke om flere at man kunne tenke seg å bli litt bedre kjent, men etter 1-2 dates bør man kutte ned til én. Ville startet med en kopp kaffe i så fall, utrolig klein å skulle sitte gjennom en hel middag med en man rast fant ut ikke var noe særlig, spesielt om de insisterer på å betale.

Anonymkode: 742d7...008

AnonymBruker
Skrevet

Fra ei som har stått i butikk: nei.

La dem være i fred, de er på jobb.

Anonymkode: 4fa42...84f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...