Gå til innhold

Dårlig opplevelse på London hotell


Natta1980

Anbefalte innlegg

EDIT jada forstår det nå, det var et ikke røyk rom og burde forstått det. 

 

 

Endret av Natta1980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stinker røyk av koffert, klær, ånde, og alt... Så setter seg selvfølgelig i rommet. Og så tar du med sneipene inn på toppen? Ekstremt ufint mot neste gjest. 

Del gjerne navnet på hotellet, så kommer jeg til å sende en takk for at de setter ned foten for røykere. Og legg gjerne igjen en anmeldelse selv, slik at andre røykere holder seg unna. 

Anonymkode: acaf7...152

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere forstår ikke hvor lenge og godt røyklukten henger igjen. Her har det luktet av deg, klærne dine og i tillegg fra sneiper i søpla.  Vil tro at renholdspersonalet har kjent røyklukten i det de kom inn på rommet og når de så finner sneipene, så er de ikke i tvil om at du har røkt der.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med dette for de har jo "bevis", og du burde ikke lagt igjen sneiper på et røykfritt rom.

Anonymkode: 9e277...7ae

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneiper stinker værre enn fersk røyk. Så å samle de sammen og ta de med inn på rommet er jo skikkelig sjakktrekk.

Du luktet det kanskje ikke siden du er den som sto i røyken, mem de som kommer utenifra lukter det garantert.

Anonymkode: 79b1a...752

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stinker røyk av koffert, klær, ånde, og alt... Så setter seg selvfølgelig i rommet. Og så tar du med sneipene inn på toppen? Ekstremt ufint mot neste gjest. 

Del gjerne navnet på hotellet, så kommer jeg til å sende en takk for at de setter ned foten for røykere. Og legg gjerne igjen en anmeldelse selv, slik at andre røykere holder seg unna. 

Anonymkode: acaf7...152

Ja, ser den. Men det bør være klarere regler på dette. Enn å bare trekke kortet, noe de skal opplyse om før de gjør det. Men jeg mener at når søpla er fjerna, en time etter, så er det ikke akkurat salmiakk som henger igjen i veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneiper kaster man i søpla ute. Det tar man ikke med seg inn. Sigarettsneiper stinker veldig, og jeg kan forstå hotellet som ikke tror på deg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sneiper stinker værre enn fersk røyk. Så å samle de sammen og ta de med inn på rommet er jo skikkelig sjakktrekk.

Du luktet det kanskje ikke siden du er den som sto i røyken, mem de som kommer utenifra lukter det garantert.

Anonymkode: 79b1a...752

ja det gjør det, det stinker, men ikke som å ha røyket i selve rommet. objekt fjernet - problemet løst spør du meg. røyker man sitter det jo i i timesvis, me en røykpakke som fjernes - 3000? nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (3 minutter siden):

Sneiper kaster man i søpla ute. Det tar man ikke med seg inn. Sigarettsneiper stinker veldig, og jeg kan forstå hotellet som ikke tror på deg. 

ingen søppel ute dessverre. jeg syns de burde ha askebeger siden flere gjester røyket inkluder en som jobbet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (1 minutt siden):

ingen søppel ute dessverre. jeg syns de burde ha askebeger siden flere gjester røyket inkluder en som jobbet der

Ja, burde vært askebeger eller et sted for å kaste sneiper. Er enig der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Røykere forstår ikke hvor lenge og godt røyklukten henger igjen. Her har det luktet av deg, klærne dine og i tillegg fra sneiper i søpla.  Vil tro at renholdspersonalet har kjent røyklukten i det de kom inn på rommet og når de så finner sneipene, så er de ikke i tvil om at du har røkt der.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med dette for de har jo "bevis", og du burde ikke lagt igjen sneiper på et røykfritt rom.

Anonymkode: 9e277...7ae

hvis de merket dette så godt burde de ærlig talt ha sagt ifra fra dag en, bodde der i flere dager. ja vet d stinker men røyket ikke på hotellet,  var ikke askebeger ute, og hva skal man gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kommet til et rom der det luktet sneip hadde jeg klaget. Sneiper lukter verre en selve røyken. Den "bota" fortjente du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Stinker røyk av koffert, klær, ånde, og alt... Så setter seg selvfølgelig i rommet. Og så tar du med sneipene inn på toppen? Ekstremt ufint mot neste gjest. 

Del gjerne navnet på hotellet, så kommer jeg til å sende en takk for at de setter ned foten for røykere. Og legg gjerne igjen en anmeldelse selv, slik at andre røykere holder seg unna. 

Anonymkode: acaf7...152

men uansett, det er ikke forbudt å røyke ute og det er ikke forbud mot å kaste sigaretter i søppel - bortsett fra på dette hotellet. hadde det vært finere om alle røykere kastet sneiper utenfor? min intensjon var i hvert fall å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hbor ligger dette London hotell?

Anonymkode: f5804...7f2

i bayswater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (5 minutter siden):

Hadde jeg kommet til et rom der det luktet sneip hadde jeg klaget. Sneiper lukter verre en selve røyken. Den "bota" fortjente du.

det sto intet forbud, hva om jeg hadde lagt igjen bananskall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Natta1980 skrev (5 minutter siden):

hvis de merket dette så godt burde de ærlig talt ha sagt ifra fra dag en, bodde der i flere dager. ja vet d stinker men røyket ikke på hotellet,  var ikke askebeger ute, og hva skal man gjøre.

Du kunne jo bare spurt i resepsjonen om hvor du skulle kaste sneipene. Da ville de også vært klar over at du gikk ut for å røyke og ikke belastet deg. Skjønner ikke hvordan du kunne tro at det var en god ide å legge igjen stinkende sneiper på rommet.

Anonymkode: 9e277...7ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Røykere forstår ikke hvor lenge og godt røyklukten henger igjen. Her har det luktet av deg, klærne dine og i tillegg fra sneiper i søpla.  Vil tro at renholdspersonalet har kjent røyklukten i det de kom inn på rommet og når de så finner sneipene, så er de ikke i tvil om at du har røkt der.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med dette for de har jo "bevis", og du burde ikke lagt igjen sneiper på et røykfritt rom.

Anonymkode: 9e277...7ae

et røykfritt rom, godt poeng, det har du helt rett i :) men er ikke "lett" å være røyker alltid heller. man tenker at røykingen foregår ute og that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (32 minutter siden):

I Uber på vei til flyplassen ser jeg at hotellet jeg bodde på trakk kortet mitt for 3000nok,

jeg ringte dit og fikk vite at grunnen var at de hevdet jeg hadde røyket på rommet.

Dette stemmer ikke,

jeg røykte utenfor hotellet og la sneipene tilbake i sigaretteske for å unngå å forsøple området rundt hotellet. Jeg kaster for øvrig aldri sigarettsneiper ute noe sted uansett, det er stygt. Kastet så sigaretteske i søpla og sjekket ut.

Dette forklarte jeg dem, og de sto på sitt, at det luktet slik røyk at ingen kunne bo der på 24 timer. 

Dette var ikke snakk om noe stort askebegerstørrelse, kanskje maks 4-5 sneiper i en sigaretteske i en søppel som ville bli tømt rett etter utsjekk.

Får ikke noe igjen på forsikringen.

Skriver her for å høre hva andre mener. Er dette innafor eller absurd?

 

 

Sneiplukt er være enn røyk. Du som røyker vil ikke forstå hvor ille den lukta er før du selv slutter.  Ta aldri inn sneiper en røykfri plass. 

Anonymkode: c370e...c27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, om du har latt sure, gamle sneiper ligge på rommet, lukter det garantert. Om rommet er ubeboelig grunnet lukt, kan det tenkes at de har retten på sin side. Men du kan jo lese nøye igjennom all informasjon om opphold på hotellet, eventuelt få en jurist til å se igjennom det. Om det ikke står noe som helst om at du kan bli belastet om rommet er ubeboelig etter deg, så får du eventuelt ta det videre.

Anonymkode: fdd13...48a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...