AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei! Jeg er en ung mann som sitter med kjærlighetssorg. Samboer og meg har hatt det veldig opp og ned med forskjellige ting, og sist uke gikk vi fra hverandre. Hun pakket alle tingene og flyttet ut av min leilighet. Vi var sammen i sirka 4 år. De siste månedene har hun vært veldig mye frem og tilbake, og jeg har blitt helt ødelagt av dette. Hun mener hun ikke har fått nok kjærlighet av meg det siste året og har da gått lei. Jeg derimot mener jeg gir og har gitt mye. I det siste så har hun sagt an hun klarer å se at jeg gjør en innsats men hun klarer ikke bli glad for det... Dette har såret meg veldig. Vi har slått opp flere ganger, men hun har alltid bare blitt og hun har sagt at hun vil at det skal fungere. For meg så har ikke dette fungert når jeg føler det kun er jeg som har gitt noe og ikke hun. Til slutt så orket jeg ikke mer av at hun var så vinglete og usikker, da det sårer meg skikkelig. Nå har hun flyttet ut og jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg er sinnsykt lei meg og jeg savner henne, men samtidig så klarer jeg ikke gå rundt å være redd for at det hver dag skal være "et nytt problem". Jeg føler meg helt fortapt og klarer omtrent ikke gå inn i huset mitt når alle tingene hennes er borte. Jeg er nok en veldig følsom person så slike ting som dette tar jeg veldig tungt. Vi har ikke snakket sammen etter jeg ba henne flytte ut og hente tingene sine. Skal jeg sende henne en melding eller er det bare idiotisk. Hode mitt er helt borte... Anonymkode: 48960...c40 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 Ikke ta kontakt 💗 Bruk tid med venner og familie hvis det er vanskelig å være hjemme, men venn deg til en hverdag uten henne. Ingen har godt av sånne opp og nedturer som hun gjorde at dere gikk gjennom ved å konstant "true" med å gjøre det slutt. Det er tungt nå i starten, men det går seg til hvis du er aktiv og prøver å fokusere på andre ting. Etter en stund håper jeg du merker at du kan slappe mer av i eget liv uten å konstant stresse med hva som er rett for henne Anonymkode: 775ed...51a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke ta kontakt 💗 Bruk tid med venner og familie hvis det er vanskelig å være hjemme, men venn deg til en hverdag uten henne. Ingen har godt av sånne opp og nedturer som hun gjorde at dere gikk gjennom ved å konstant "true" med å gjøre det slutt. Det er tungt nå i starten, men det går seg til hvis du er aktiv og prøver å fokusere på andre ting. Etter en stund håper jeg du merker at du kan slappe mer av i eget liv uten å konstant stresse med hva som er rett for henne Anonymkode: 775ed...51a Takk! Jeg skal prøve, selvom det DENNE GANG, var meg som sa nok er nok. så håper jeg liksom at hun tar kontakt med meg. Sinne som jeg hadde har bare blitt til savn plutselig. Anonymkode: 48960...c40 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sinne som jeg hadde har bare blitt til savn plutselig. Det er en ganske vanlig reaksjon. Og det er en del av helbredelsesprosessen. Men du skal gi deg selv et klapp på skuldra for at du har prøvd. Og du prøvde såpass at hun la merke til det. Da er det ikke hos deg utfordringen ligger. Og det er bra at du står opp for deg selv og satte grenser for hva du er med på. Forhold er jo et samarbeid, ingen solodans. Når det gjelder livet videre så kommer det til å være litt tøft i begynnelsen. Spesielt å være hjemme. De beste rådene jeg kan gi deg er 1) å omgås andre, ikke vær en eremitt. Ta initiativ til å få besøk av venner og familie som kan gjøre det lettere for deg å gjøre leiligheten til din egen, og 2) bruk tid på deg selv og skap en hverdag du er fornøyd med. Plei interessene dine. Spesielt slike som får deg ut av huset. Det gjør det mye lettere å forhindre at du faller i en depresjon. Du skriver at du er ung. Du har livet foran deg. Jeg ble selv singel i midten av tjueåra. Og når du kommer deg gjennom dette bruddet, begynner å føle deg vel med deg selv og se lysere på livet, så lover jeg deg at du (høyst sannsynlig) kommer til å finne andre. Eller at hun ser hva hun gikk glipp av, men IKKE forbedre deg selv og livet ditt for andre enn deg selv! Livet er ditt, og de du velger å gi plass i det skal fortjene den plassen. Lykke til! Det blir bedre Vil forresten tipse om at mange kommuner har lavterskeltilbud for psykisk helse hvor man ikke trenger henvisning. Selv om du ikke føler du trenger det så kan samlivsbrudd være en belastning som ligger og ulmer, så det kan være nyttig med et faktisk menneske å spille litt ball og lufter tanker med så du unngår å falle i feller og groper du akkurat nå ikke enser. Anonymkode: dff23...4ac
Gjest ZarahSweet Skrevet 3. juli 2024 #5 Skrevet 3. juli 2024 Du sørger over det som ikke ble. Bare flyt med det. Du vet selv at å leve med en som konstant slår opp ikke er holdbart i lengden. Plutselig vil du våkne en dag og tenke «Shit, hvor digg det er uten alt dramaet!» Og så møter du en dame som viser deg hva et sunt forhold er og du vil aldri se deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #6 Skrevet 3. juli 2024 ZarahSweet skrev (27 minutter siden): Du sørger over det som ikke ble. Bare flyt med det. Du vet selv at å leve med en som konstant slår opp ikke er holdbart i lengden. Plutselig vil du våkne en dag og tenke «Shit, hvor digg det er uten alt dramaet!» Og så møter du en dame som viser deg hva et sunt forhold er og du vil aldri se deg tilbake. ☝️☝️☝️this Du har vært veldig flink ts, ikke ødelegg det ved å ta kontakt. Selv om det føles jævlig nå så er det faktisk bra hun ikke har gitt lyd fra seg. Det vil ta tid, men det kommer til å gå seg til. Dere var ikke rett for hverandre, hun syntes du ga for lite og du følte du ga for mye. Nyt singellivet nå og gled deg til du treffer dama som synes at din kjærlighet er perfekt for henne ❤️ Anonymkode: 68b44...a31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå