Gå til innhold

Ønsker du ekte diamanter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger ikke ønske seg noe man har rikelig av.

Anonymkode: f46bd...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 14.41):

Jeg hadde fått spasmer om samboeren min sløste bort penger på diamanter til meg, enten de var syntetiske eller ikke. Men jeg er sunnmøring, da.

Anonymkode: 1c1f6...b44

Er ikke bare sunnmøringer som synes slikt er sløsing. Diamanter er totalt uinteressant for meg. Å bruke store mengder penger på det opplever jeg som fullstendig bortkastede penger.

Anonymkode: 4bfa5...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ikke diamanter i det hele tatt. Tror jeg hadde blitt rasende om mannen hadde kastet bort pengene våre på noe så fjollete. 

Jeg går aldri med smykker. Ville heller ikke ha giftering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 14.02):

Nei kjøper ikke diamanter uansett opprinnelse, ikke ønsker kjæresten min det heller. Bare nysgjerrig på hvorfor en diamant fra labben er dårligere?

TS 

Anonymkode: beb0e...eed

Fordi den er det mennesker som har laget.Du skriver selv i overskriften "ekte", altså du vet at det er forskjell på kunstige, menneskeskapte "diamanter" og de EKTE diamantene naturens krefter har skapt. Det er ekte vare, de er sjeldne og krever mye arbeid å finne og utvinne, derfor er de dyre og derfor er de mer ettertraktet. 

Jeg hadde følt at jeg gikk med noe billig juggel fra Glitter eller Cubus om jeg kjøpte menneskeskapte "diamanter". Det er jo for strass å regne nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 12.30):

Lurer du fordi du ikke forstår? Er du kverulant? Eller bare evner du ikke å svare å spørsmålet? 

Anonymkode: 825b7...6dd

Jeg bryr meg ikke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...