salsera Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Om et par måneder har jeg fødselsdag, og jeg har begynt å tenke litt på hvordan jeg skal feire. En del av meg har lyst til å pakke kofferten og reise bort for helga, en annen del sier at jeg bør invitere venner slik jeg pleier. Hadde egentlig tenkt å flytte for den tid, men oppussingen tar lengre tid enn planlagt, så jeg har ikke så mye plass. Hvordan har dere feiret runde fødselsdager? Har dere noen morsomme ideer?
salsera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2006 Hei! Har jeg valgt feil forum til dette spørsmålet? Det er jo så mange kreative mennesker her, så noen må da ha et par tips meg? Hvordan har dere eller venner/bekjente feiret?
Sun Mei Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Jeg feiret min 30 - årsdag med en liten fest for venner den dagen. Når min mann blir 40 år så tror jeg det blir en romantisk middag for oss to den dagen, og en fest med venner og familie helgen etterpå. Men noe mer enn det har jeg ikke planlagt ennå. Vi er ikke akkurat noen festivitasfamilie
~sikka~ Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Var nettopp i 30-årsfest hos ett søskenbarn. Hun inviterte alle venner og de "unge" i familien, altså søskenbarn o.l til fest. Leide ett lokale. Hun holdt middag for de "voksne" i slekta hjemme hos sine foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå