Gå til innhold

ukomfortabel av kjæresten rundt familien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart ett år. Har lagt merke til ting han sier som gjør at jeg føler meg ukomfortabel.

Foreksempel synes jeg at ting han sir til sin familie er på kanten. kaller foreksempel moren sin er deilig og sier han ville lugget med hun på tull. Sånne seksuelle greier. Det er flere i kjæresten sin familie som kødder om sånt, foreksempel søsteren som sier hun ville lugget med kjæresten min om de ikke var i slekt. Foran meg. Uansett om det er på tull eller ei, føler det er ukomfortabelt. Er ikke helt der jeg er vant med å tulle med min familie, eller overreagerer jeg?

 

Har ikke snakka med kjæresten om dette da jeg føler jeg overreagerer og ikke ser humoren bak det. Hva tenker dere?

Anonymkode: 74b3f...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at de har en rå humor som du enten kan venne deg til eller ikke. Hvis ikke så må du velge å ikke delta i samvær med familien hans eller gjøre drt slutt.

Anonymkode: 7f978...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi er en ganske uhøytidelig familie og kan tulle med mye rart - men det der var jo bare ekkelt 🤨
Langt over kanten tenker jeg, og jeg er ikke prippen når det kommer til sex i utgangspunktet.

Dog er det ikke sikkert det vil hjelpe å ta det opp med typen, han har jo vokst opp med dette og er tydeligvis vant til det. For dem er det normalt. 

Anonymkode: 88dd7...6f3

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare nasty. Jeg vet kun om en annen som sier han hadde tatt ei i familien, og det er en av presidentkandidatene i usa... Håper inderlig at der ikke er flere likheter mellom de og din svigerfamilie.

Jeg tror ikke det nytter å si noe til kjærsten om ting som tydeligvis er veldig innarbeidet 'humor' i familien. Du må nok enten godta det eller ikke være der.

Anonymkode: 9fc9f...354

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulle med familien om sex = ok.

Tulle om sex med familien = ikke ok.

Anonymkode: 57bc5...674

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Altså, vi er en ganske uhøytidelig familie og kan tulle med mye rart - men det der var jo bare ekkelt 🤨
Langt over kanten tenker jeg, og jeg er ikke prippen når det kommer til sex i utgangspunktet.

Dog er det ikke sikkert det vil hjelpe å ta det opp med typen, han har jo vokst opp med dette og er tydeligvis vant til det. For dem er det normalt. 

Anonymkode: 88dd7...6f3

Nei, jeg kommer ikke ta det opp heller siden det virket til å være så normalt for dem. :) Nysgjerrig på hva andre sier og om andre hadde kunne relatert til det p føle seg ukomfortabel rundt dette

Anonymkode: 74b3f...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stol på deg selv. Hvis du ikke synes det er greit, så er det ikke greit for deg. Vi bestemmer selv hva vi vil godta i livet vårt. Det er sikkert noen som synes dette er "god humor", men flertallet tror jeg synes dette er rett og slett sykt.

Jeg hadde gjort det slutt. Se for deg at dere får barn, og sønnen din går rundt og sier du er deilig og pulbar  🤮

Anonymkode: 009e6...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du overreagerer ikke, og det finnes ingen humor bak det der. Han bør få en tilbakemelding på at dette er ekkelt og ubehagelig for deg (og eventuelt alle andre), og at det setter han og familien hans i et veldig dårlig lys. 

Her tror jeg du må ta sjansen på at han kaller deg prippen og humørløs, det er bedre å være det enn vulgær og ufin. 

Du trenger ikke dumpe ham pga dette hvis du orker å omgps dem (og han!) , men på en liste over positive/negative sider ved ham, vet vi hvor dette hører hjemme, og det bør han vite også. 

 

Anonymkode: 17585...0fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør ham en tjeneste om du gjør ham oppmerksom på at den normale mann og kvinne i gata reagerer svært negativt på slikt, og at det jevnt over ikke anses som gangbar humor. Det bør noen rett og slett informere ham om. De driter seg jo totalt ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sykt. Jeg vet ikke om det er noe vits i å si fra engang.

Anonymkode: 834ee...d49

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er sykt. Jeg vet ikke om det er noe vits i å si fra engang.

Anonymkode: 834ee...d49

Tenker jeg også det ikke er vits, siden man vil ikke fortelle hva som er rett og galt. For de er det normalt🙋🏽‍♀️

Anonymkode: 74b3f...6c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var jo rimelig spesielt. Jeg personlig ville ikke vært sammen med en mann som sa sånne ting til sin familie. Men hver sin lyst. Du får jo selvsagt ikke gjort noe med denne «tullingen» innad hans familie, så du må jo egentlig bare finne ut om dette er greit for deg, eller om du skal gå.

Anonymkode: 564a2...0dc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ekstrem mørk humor. Men å tulle med at jeg vil ha sex med foreldre/søsken, ja der går virkelig grensen. Høres ut som en skikkelig dysfunksjonell familie.  

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart ett år. Har lagt merke til ting han sier som gjør at jeg føler meg ukomfortabel.

Foreksempel synes jeg at ting han sir til sin familie er på kanten. kaller foreksempel moren sin er deilig og sier han ville lugget med hun på tull. Sånne seksuelle greier. Det er flere i kjæresten sin familie som kødder om sånt, foreksempel søsteren som sier hun ville lugget med kjæresten min om de ikke var i slekt. Foran meg. Uansett om det er på tull eller ei, føler det er ukomfortabelt. Er ikke helt der jeg er vant med å tulle med min familie, eller overreagerer jeg?

 

Har ikke snakka med kjæresten om dette da jeg føler jeg overreagerer og ikke ser humoren bak det. Hva tenker dere?

Anonymkode: 74b3f...6c2

Jeg skjønner ikke hva det er du skriver engang jeg, er så mye feil, blir helt ør i hodet av det. Hvor du har funnet dette mennesket er meg en gåte, for hvilken normal person tuller med at de vil ligge med sin egen mor og hvem er du som gidder å være sammen med han ett sekund mer. Kjenner jeg blir helt kvalm 

Anonymkode: f4ccb...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett på dette som et rødt flagg.  Incest er ulovelig i Norge, men er uansett helt forkastelig og eventuelle barn som ville blitt født og har blitt født i slike omstendigheter, får ofte misdannelser.
Så selv om dette bare er verbalt tull, så kunne jeg ikke godtatt slik type "humor".

Hvis man vet litt om menneskelig psykologi, så forstår man at slik "tøysing"  kan så frø i tankene og utvikle seg til mer.

Anonymkode: b6ff3...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe sånt som Funkyfamilien kunne tullet med også?? De er litt i den gata føler jeg - sikkert bare tull og helt normalt/harmløst for dem, men ekstremt smakløst for alle andre på utsiden... 

Om du ikke reagerte første gangen så er det antakeligvis ikke noe å gjøre med det nå, de vil ikke slutte med det, heller bare kalle deg prippen og gjøre det mer. 

Anonymkode: 90c58...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...