AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #21 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener det var Luxplus jeg rapporterte til Prisjakt for ett par år siden, de var billigst på alt men det var oppgitt kun medlemspriser. Anonymkode: dbb78...8a1 Yes, det er den måten man blir lurt på Anonymkode: 67e0c...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3. juli 2024 #22 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I mine øyne er dette uansett en måte å lure til seg mer penger på ☹️ Anonymkode: 67e0c...ce3 Kan du ikke bare innse at det er du som ikke har fulgt med her, istedet for å hardnakket påstå at det er lureri? Ha litt selvinnsikt 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #23 Del Skrevet 3. juli 2024 got2go skrev (33 minutter siden): Kan du ikke bare innse at det er du som ikke har fulgt med her, istedet for å hardnakket påstå at det er lureri? Ha litt selvinnsikt Kan ikke du bare innrømme at du jobber for luxplus Anonymkode: 67e0c...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3. juli 2024 #24 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke du bare innrømme at du jobber for luxplus Anonymkode: 67e0c...ce3 🙄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #25 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I mine øyne er dette uansett en måte å lure til seg mer penger på ☹️ Anonymkode: 67e0c...ce3 Det er ikke Luxplus sin skyld at du ikke gidder å lese hva du sier ja til. Anonymkode: b8402...817 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #26 Del Skrevet 3. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er en dårlig deal. Og de tjener nok masse penger på at folk glemmer å melde seg ut eller ikke skjønner at de godtar et medlemsskap. Greit nok at jeg burde lest den lille teksten ekstra nøye, i disse dager hvor alle er ute etter å lure en. Anonymkode: 67e0c...ce3 Den «lille» teksten som kommer opp midt på skjermen og som du aktivt må trykke på for å kunne handle? Jadda… Anonymkode: d7ed3...8c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå