Gå til innhold

Styr unna Luxplus!!! De lurer til seg penger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget akkurat at sist gang jeg handlet hos dem har jeg visst godkjent å bli medlem til en sum på 99 kr måneden (!!). Dette var ikke formidlet på noe som helst måte. Andre tilsvarende kjeder har gratis medlemsskap. Skikkelig frekk måte å lure til seg penger på!

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer jo ikke. Det står veldig tydelig hva det koster og du kan velge mellom medlemspris og vanlig pris. 

Har selv vært medlem og handlet der, ingen problemer. 

Anonymkode: 4843f...b3d

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo lese hva du klikker ja til! Har selv vært medlem der to ganger og fått masse gode rabatter, og så har jeg veldig enkelt meldt meg ut igjen. Null stress.

At du har blitt «lurt» her er fordi du selv er sløv og ikke har fulgt med.

Anonymkode: c090d...f37

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 kr måneden?? Det er ingen andre som opererer med dette! Det er lureri!

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke en gang an å velge å ikke betale medlemspris. Fy søren for noen svindlere! Feks denne varen. Hvor velger man å betale vanlig pris og IKKE bli medlem. Har sett gjennom hele prosessen og har aldri fått valget. 

IMG_2419.png

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svarer de på telefon eller epost heller…

Anonymkode: 67e0c...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk opp dette jeg. Ingen problem å ikke betale medlemspris.

IMG_3947.jpeg

Anonymkode: 0c812...034

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

99 kr måneden?? Det er ingen andre som opererer med dette! Det er lureri!

Anonymkode: 67e0c...ce3

Ærlig talt. Det er ikke lureri når de er så ekstremt tydelige. Skriver man inn adressen deres, er dette det som kommer opp: 


 

 

Hvordan kan du unngå å ha fått med deg at det kostet penger??

IMG_2866.jpeg

Anonymkode: 4843f...b3d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går ikke en gang an å velge å ikke betale medlemspris.

Det er jo fordi du er innlogget og allerede er medlem. Hvorfor skal de da gi deg valget om å kjøpe til en høyere pris som ikke-medlem? 🤔

Anonymkode: 4843f...b3d

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er dette uansett en måte å lure til seg mer penger på ☹️

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I mine øyne er dette uansett en måte å lure til seg mer penger på ☹️

Anonymkode: 67e0c...ce3

Jeg var medlem en god stund før jeg meldte meg ut. Men kan ikke se at jeg ble lurt til å være medlem på noen måte. Og det var superenkelt å melde meg ut igjen. 

Som vist overfor her så er jo medlemsskapet tydelig informert om. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er de eneste som opererer med denne type medlemsskap

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konseptet er helsprøtt!! 

99,- kr i måneden som medlemspris i et handelssted typ BliVakker og Blush som det Luxplus er.

Sikkert noen som handler mye som tjener på medlemskapet, men tenk å ende opp med å tape på det uten at man er klar over det, eller i verstefall betalende medlem uten å handle der! Og det er vel sistnevnte gruppe Luxplus har laget konseptet for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (6 minutter siden):

Synes konseptet er helsprøtt!! 

99,- kr i måneden som medlemspris i et handelssted typ BliVakker og Blush som det Luxplus er.

Sikkert noen som handler mye som tjener på medlemskapet, men tenk å ende opp med å tape på det uten at man er klar over det, eller i verstefall betalende medlem uten å handle der! Og det er vel sistnevnte gruppe Luxplus har laget konseptet for...

De fleste klarer vel å a oversikt over sine abo. Og Luxplus skriver med STORE bokstaver at de er abo til de blir oppsagt.

Jeg melder meg inn og ut samme dag et par ganger i året. Varene er prima og vanvittig mye billigere enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dårlig deal. Og de tjener nok masse penger på at folk glemmer å melde seg ut eller ikke skjønner at de godtar et medlemsskap. Greit nok at jeg burde lest den lille teksten ekstra nøye, i disse dager hvor alle er ute etter å lure en. 

Anonymkode: 67e0c...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sonit skrev (1 time siden):

De fleste klarer vel å a oversikt over sine abo. Og Luxplus skriver med STORE bokstaver at de er abo til de blir oppsagt.

Jeg melder meg inn og ut samme dag et par ganger i året. Varene er prima og vanvittig mye billigere enn andre steder.

Enig, har ingenting å utsette på Luxplus. Og den aller største fordelen med medlemsskapet er GRATIS PORTO uansett hvor lite man bestiller av gangen, noe sutrekoppene her ikke ser ut til å ha fått med seg; det får man jaggu ikke mange andre steder, så bare der sparer man jo fort inn de 99 kronene i måneden. 

Anonymkode: 1f295...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig, har ingenting å utsette på Luxplus. Og den aller største fordelen med medlemsskapet er GRATIS PORTO uansett hvor lite man bestiller av gangen, noe sutrekoppene her ikke ser ut til å ha fått med seg; det får man jaggu ikke mange andre steder, så bare der sparer man jo fort inn de 99 kronene i måneden. 

Anonymkode: 1f295...db8

Du får bare gratis porto om du er medlem vel å merke! 99 kroner hver måned koster det å være medlem…

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får bare gratis porto om du er medlem vel å merke! 99 kroner hver måned koster det å være medlem…

Anonymkode: 67e0c...ce3

Ingen andre butikker opererer med dette

Anonymkode: 67e0c...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var Luxplus jeg rapporterte til Prisjakt for ett par år siden, de var billigst på alt men det var oppgitt kun medlemspriser.

Anonymkode: dbb78...8a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...