ventilator Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei 🤗 Lurer på om det finns en smart måte å fryse morsmelk i små mengder. Typ størrelsen man ville fått i isbitposer. Ønsker ikke fryse i poser. Pumper sjeldent og lite, kun for å ha til å blande i grøt og moser. Kan jeg feks fryse i silikonformer? Også ta ut etterhvert? Er datomerking jeg syns blir utfordrende. Noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 Små sprøyter som man får kjøpt på apoteket? Anonymkode: b4eeb...d08
Rotemor Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Små sprøyter som man får kjøpt på apoteket? Anonymkode: b4eeb...d08 Bra ide. Eller medisinkopper med lokk.
ventilator Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Små sprøyter som man får kjøpt på apoteket? Anonymkode: b4eeb...d08 Rotemor skrev (27 minutter siden): Bra ide. Eller medisinkopper med lokk. Ja det kan jo funke! Men tro om det finns noe slikt som kan brukes flere ganger, kanskje små beholdere i metall med lokk? Skal se om jeg kanskje finner noe sånt
Granskudd Skrevet 3. juli 2024 #5 Skrevet 3. juli 2024 Jeg har disse boksene (til annen bruk): https://www.clasohlson.com/no/Sma-bokser-for-kjoleskap-og-fryser,-Mini-Freezer-5-cl,-4-pakning/p/44-4977 de er veldig små og søte. Disse kan du vaske og bruke om igjen 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #6 Skrevet 3. juli 2024 Jeg har silikonform til konfekt (lik størrelse som isbit). Kokte den først, og kokte et syltetøyglass. Flyttet det over på glass etter det var fryst. Usikker på om det holder seg kortere pga mer luft enn i pose, men tror det går fint. Kokte utstyret siden baby bare var 4 mnd, men vet ikke om det var nødvendig. Anonymkode: 7410c...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå