Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen som har vært til TUL offentlig i uke 11+0 og vil dele litt hvordan det var? Innvendig eller utvendig? Hva fikk du/dere se? Kunne de sjekke nakkefold osv? 

Anonymkode: 07e82...98c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja de kan sjekke nakkefold, det var utvendig. Det var helt fint. Helt vanlig UL opplevelse. De sjekket det de skulle og det var det. 

Anonymkode: 9d5e1...680

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja de kan sjekke nakkefold, det var utvendig. Det var helt fint. Helt vanlig UL opplevelse. De sjekket det de skulle og det var det. 

Å, var nesten sikker på det var innvendig frem til etter uke 12.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det varierer hva de gjør. Hos meg var det utvendig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk beskjed at de prøver utvendig på TUL, men at de kan ende opp med å ta innvendig hvis ikke bildene er gode nok. Greit å forberede seg på begge deler. Jeg hadde TUL 12+2 og det holdt med utvendig. 

Anonymkode: 038a1...3a5

AnonymBruker
Skrevet

På meg forsøkte de først utvendig, så innvendig, før jeg måtte ta utvendig igjen. Måtte tilbake etter 10 dager for å ta nye målinger fordi de ikke fikk sett godt nok. 

Anonymkode: dcd85...1e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

På meg forsøkte de først utvendig, så innvendig, før jeg måtte ta utvendig igjen. Måtte tilbake etter 10 dager for å ta nye målinger fordi de ikke fikk sett godt nok. 

Hvor langt trodde du at du var på vei, og hvor lenge mente de du var? (Dersom det hadde med det å gjøre)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor langt trodde du at du var på vei, og hvor lenge mente de du var? (Dersom det hadde med det å gjøre)

Ut fra siste mens var jeg 12 uker. Men de mente ut fra ul at jeg var 11 uker, og at det var derfor det var vrient å se noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på TUL 11+0, og de sa det var den aller tidligste dagen de kunne måle nakkefold. Hadde de målt fosteret til å være mindre, så måtte jeg nok ha kommet tilbake senere.

Ultralyd var utvendig og de så alt man skal se.

Anonymkode: fd146...4b9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...