Gå til innhold

Ekstrem gjemsel - TV2

NordicViking

Anbefalte innlegg

Er det mange som lekte gjemsel som barn? Jeg tipper at jeg ikke er den eneste her som har gjort det.  😁

I går (tirsdag 2. juli) hadde TV2s nye konsept 'Ekstrem gjemsel - gi et lite pip' premiere. Totalt 15 kjendiser skal være med i konkurransen, og konseptet går ut på å gjemme seg på best mulig måte. Programlederne er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Sammen skal de jakte på deltakerne som forsøker å ikke bli funnet.  (Link)

..

Lett sommerunderholdning når det stort sett bare går repriser på TV.  😀

Endret av NordicViking
Feilstavet ord.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Wera1 skrev (På 4.7.2024 den 21.00):

Dog virker det som de leter litt dårlig med vilje 🙊

Konsepteptet er jo kjempebra. Kunne blitt et av de beste reality-konseptene. Men gjennomførelsen er utrolig skuffende. Programlederne prøver ikke engang. De virker ikke interessert i å faktisk lete. Jeg er også skuffet over at de ikke fullfører, de holder bare på til noen få er funnet, så er det ny runde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg hadde ingenting spesielt å se på herom dagen, så jeg satt på Ekstrem Gjemsel. 

I mitt stille sinn tenkte jeg at dette kom til å bli både idiotisk og barnslig, og overhodet ikke noe for meg. 

Men må si at jeg tok feil. Superbra var det jo ikke, men det gikk an å se på. Til min overraskelse så fungerte det greit! Det var litt sånn hjernedød og lett underholdning i munter tone. Goodwibes og hele pakka. Jeg fant mine favoritter, og ble både glad og skuffet når de gikk videre eller røk ut. Jeg liker Victor Sotberg, han har så god energi ved seg, men en særlig god leter var han virkelig ikke. 

Kunne lett se på flere episoder av det! 

Likte skoleområdet best. Det var mest givende å se på. Tusenfryd likte jeg minst, det ble for uoversiktlig selv for oss. Området ble for stort.

Angående finalen, legger den i spoiler i tilfelle noen ikke har sett:

Spoiler

Aksel Braathen surfet gjennom programmet på utrolig enkelt vis. Han var den desidert dårligste til å gjemme seg, og var utrolig intetsigende og kjedelig å se på. Tidvis var han opptatt av alt annet underveis. Synes det ødela programmet. Bortkastet TV-tid på pjatt. Jeg rev meg i håret når det var han som slo ut Bahare, som var en av mine favoritter.

At han da går og vinner tilslutt skapte et stort antiklimaks for min del. ALLE andre kunne vunnet, men ikke han. For han vinner ikke fordi han er god, strategisk eller noe, bare på ren og pur flaks. Han hadde vært den første som hadde blitt funnet i finalen hadde det ikke vært for at alle deltakerne som skulle lete etter finalistene gikk i AKKURAT samme retning - og mot de andre finalistene.

Men alt i alt, jeg skal se sesong 2 når den kommer! :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...