GĂ„ til innhold

Ekstrem gjemsel - TV2

NordicViking

Anbefalte innlegg

Er det mange som lekte gjemsel som barn? Jeg tipper at jeg ikke er den eneste her som har gjort det.  😁

I gÄr (tirsdag 2. juli) hadde TV2s nye konsept 'Ekstrem gjemsel - gi et lite pip' premiere. Totalt 15 kjendiser skal vÊre med i konkurransen, og konseptet gÄr ut pÄ Ä gjemme seg pÄ best mulig mÄte. Programlederne er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Sammen skal de jakte pÄ deltakerne som forsÞker Ä ikke bli funnet.  (Link)

..

Lett sommerunderholdning nĂ„r det stort sett bare gĂ„r repriser pĂ„ TV.  😀

Endret av NordicViking
Feilstavet ord.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Syns det var god underholdning!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dog virker det som de leter litt dĂ„rlig med vilje 🙊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 2 uker senere...
Wera1 skrev (PĂ„ 4.7.2024 den 21.00):

Dog virker det som de leter litt dĂ„rlig med vilje 🙊

Konsepteptet er jo kjempebra. Kunne blitt et av de beste reality-konseptene. Men gjennomfÞrelsen er utrolig skuffende. Programlederne prÞver ikke engang. De virker ikke interessert i Ä faktisk lete. Jeg er ogsÄ skuffet over at de ikke fullfÞrer, de holder bare pÄ til noen fÄ er funnet, sÄ er det ny runde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg begynte nylig Ä se pÄ det og det var overraskende morsomt!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 1 mĂ„ned senere...

Jeg hadde ingenting spesielt Ä se pÄ herom dagen, sÄ jeg satt pÄ Ekstrem Gjemsel. 

I mitt stille sinn tenkte jeg at dette kom til Ä bli bÄde idiotisk og barnslig, og overhodet ikke noe for meg. 

Men mÄ si at jeg tok feil. Superbra var det jo ikke, men det gikk an Ä se pÄ. Til min overraskelse sÄ fungerte det greit! Det var litt sÄnn hjernedÞd og lett underholdning i munter tone. Goodwibes og hele pakka. Jeg fant mine favoritter, og ble bÄde glad og skuffet nÄr de gikk videre eller rÞk ut. Jeg liker Victor Sotberg, han har sÄ god energi ved seg, men en sÊrlig god leter var han virkelig ikke. 

Kunne lett se pÄ flere episoder av det! 

Likte skoleomrÄdet best. Det var mest givende Ä se pÄ. Tusenfryd likte jeg minst, det ble for uoversiktlig selv for oss. OmrÄdet ble for stort.

AngÄende finalen, legger den i spoiler i tilfelle noen ikke har sett:

Spoiler

Aksel Braathen surfet gjennom programmet pÄ utrolig enkelt vis. Han var den desidert dÄrligste til Ä gjemme seg, og var utrolig intetsigende og kjedelig Ä se pÄ. Tidvis var han opptatt av alt annet underveis. Synes det Þdela programmet. Bortkastet TV-tid pÄ pjatt. Jeg rev meg i hÄret nÄr det var han som slo ut Bahare, som var en av mine favoritter.

At han da gÄr og vinner tilslutt skapte et stort antiklimaks for min del. ALLE andre kunne vunnet, men ikke han. For han vinner ikke fordi han er god, strategisk eller noe, bare pÄ ren og pur flaks. Han hadde vÊrt den fÞrste som hadde blitt funnet i finalen hadde det ikke vÊrt for at alle deltakerne som skulle lete etter finalistene gikk i AKKURAT samme retning - og mot de andre finalistene.

Men alt i alt, jeg skal se sesong 2 nÄr den kommer! :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...