NordicViking Skrevet 3. juli #1 Del Skrevet 3. juli (endret) Er det mange som lekte gjemsel som barn? Jeg tipper at jeg ikke er den eneste her som har gjort det.  đ I gĂ„r (tirsdag 2. juli) hadde TV2s nye konsept 'Ekstrem gjemsel - gi et lite pip' premiere. Totalt 15 kjendiser skal vĂŠre med i konkurransen, og konseptet gĂ„r ut pĂ„ Ă„ gjemme seg pĂ„ best mulig mĂ„te. Programlederne er Robin Hofset, Victor Sotberg og Christopher Omdahl. Sammen skal de jakte pĂ„ deltakerne som forsĂžker Ă„ ikke bli funnet. (Link) .. Lett sommerunderholdning nĂ„r det stort sett bare gĂ„r repriser pĂ„ TV.  đ Endret 18. juli av NordicViking Feilstavet ord. 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Wera1 Skrevet 4. juli #2 Del Skrevet 4. juli Syns det var god underholdning! 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Wera1 Skrevet 4. juli #3 Del Skrevet 4. juli Dog virker det som de leter litt dĂ„rlig med vilje đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
emdes Skrevet 17. juli #4 Del Skrevet 17. juli Wera1 skrev (PĂ„ 4.7.2024 den 21.00): Dog virker det som de leter litt dĂ„rlig med vilje đ Konsepteptet er jo kjempebra. Kunne blitt et av de beste reality-konseptene. Men gjennomfĂžrelsen er utrolig skuffende. Programlederne prĂžver ikke engang. De virker ikke interessert i Ă„ faktisk lete. Jeg er ogsĂ„ skuffet over at de ikke fullfĂžrer, de holder bare pĂ„ til noen fĂ„ er funnet, sĂ„ er det ny runde. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
omno_guest Skrevet 18. juli #5 Del Skrevet 18. juli Jeg begynte nylig Ă„ se pĂ„ det og det var overraskende morsomt! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Bombasi Skrevet 23. august #6 Del Skrevet 23. august Jeg hadde ingenting spesielt Ă„ se pĂ„ herom dagen, sĂ„ jeg satt pĂ„ Ekstrem Gjemsel. I mitt stille sinn tenkte jeg at dette kom til Ă„ bli bĂ„de idiotisk og barnslig, og overhodet ikke noe for meg. Men mĂ„ si at jeg tok feil. Superbra var det jo ikke, men det gikk an Ă„ se pĂ„. Til min overraskelse sĂ„ fungerte det greit! Det var litt sĂ„nn hjernedĂžd og lett underholdning i munter tone. Goodwibes og hele pakka. Jeg fant mine favoritter, og ble bĂ„de glad og skuffet nĂ„r de gikk videre eller rĂžk ut. Jeg liker Victor Sotberg, han har sĂ„ god energi ved seg, men en sĂŠrlig god leter var han virkelig ikke. Kunne lett se pĂ„ flere episoder av det! Likte skoleomrĂ„det best. Det var mest givende Ă„ se pĂ„. Tusenfryd likte jeg minst, det ble for uoversiktlig selv for oss. OmrĂ„det ble for stort. AngĂ„ende finalen, legger den i spoiler i tilfelle noen ikke har sett: Spoiler Aksel Braathen surfet gjennom programmet pĂ„ utrolig enkelt vis. Han var den desidert dĂ„rligste til Ă„ gjemme seg, og var utrolig intetsigende og kjedelig Ă„ se pĂ„. Tidvis var han opptatt av alt annet underveis. Synes det Ăždela programmet. Bortkastet TV-tid pĂ„ pjatt. Jeg rev meg i hĂ„ret nĂ„r det var han som slo ut Bahare, som var en av mine favoritter. At han da gĂ„r og vinner tilslutt skapte et stort antiklimaks for min del. ALLE andre kunne vunnet, men ikke han. For han vinner ikke fordi han er god, strategisk eller noe, bare pĂ„ ren og pur flaks. Han hadde vĂŠrt den fĂžrste som hadde blitt funnet i finalen hadde det ikke vĂŠrt for at alle deltakerne som skulle lete etter finalistene gikk i AKKURAT samme retning - og mot de andre finalistene. Men alt i alt, jeg skal se sesong 2 nĂ„r den kommer!  4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ