AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Ble magen din veldig mye større med barn nr 2? Jeg er i uke 32 og magen min er enorm føler jeg. Symfysemålene er helt på kurven og vekten min er bra, men det ser jo ut som jeg skal føde i morgen. Hvor stor kommer jeg til å bli liksom? Anonymkode: 00bb5...d81
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #2 Skrevet 3. juli 2024 Hvor stor du blir - det er det ingen som vet.. At du føler deg større, betyr ikke at du ER mye større. Anonymkode: 9c6d9...4dc
Arkana Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 Magen min ble temmelig lik i alle svangerskap. Den holdt seg stort sett langs den røde streken. Med mellomste hadde jeg høyere SF-mål en lang periode hvor han lå i seteleie, men straks han snudde seg (uke 33-34?) gikk SF-målet tilbake til "normalen". Uansett er det jo vanskelig å spå hvor stor magen din blir, det kan nok ikke en gang jordmor fortelle deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ble magen din veldig mye større med barn nr 2? Jeg er i uke 32 og magen min er enorm føler jeg. Symfysemålene er helt på kurven og vekten min er bra, men det ser jo ut som jeg skal føde i morgen. Hvor stor kommer jeg til å bli liksom? Anonymkode: 00bb5...d81 Samme mage på nr 1 som nr 2. Nr 3 derimot, doblet. Anonymkode: 61b87...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå