Gå til innhold

Har ombestemt meg og ønsker operasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har deltatt på livsstilendring kurs ved overvektspoliklinikk på mitt sykehus. Kurset foregikk fra sept - Mars og siste time med sykepleier i mai. Etter det fikk man velge veien videre. Enten man hadde lyst på operasjon eller fortsette selv. Jeg valgte å fortsette selv men angrer og vil heller ha operasjon. Er det mulig å ringe sykehuset å si at jeg angrer? Og er det noen som veit om det er mye obligatorisk for at man kan få operasjonen dekket? Jeg tok et friår for å kunne delta på livsstil kurset og for å fokusere på vektnedgangen. nå er planen fhs og er redd for at jeg ikke får bestått året hvis jeg skal drive å rekke masse obligatoriske timer for å få operasjon

Anonymkode: de04f...0bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det mulig å ringe de og si det. Om det aksepteres under de premissene, er det nesten bare de som kan svare på, så ring! 

Anonymkode: 99e94...b8a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ring og snakk med sykehuset, de er de eneste som kan svare deg. Men det er jo ikke sånn at du blir operert og så er det bare å stikke på fhs etter en uke, det tar mange måneder å komme seg etter en slik operasjon. Får du komplikasjoner går det enda lenger tid. 

Anonymkode: 0330a...c5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ring og snakk med sykehuset, de er de eneste som kan svare deg. Men det er jo ikke sånn at du blir operert og så er det bare å stikke på fhs etter en uke, det tar mange måneder å komme seg etter en slik operasjon. Får du komplikasjoner går det enda lenger tid. 

Anonymkode: 0330a...c5d

Ts her! Stresser ikke med operasjonen i det hele tatt, ønsker bare å starte prossessen slik at alt kan være klart til skoleslutt i mai 2025

Gjest jegerrinne
Skrevet

Da ringer du å prater med dem

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd slankesprøyte først? De operasjonene har jeg bare hørt dårlige ting om, men slankesprøyte funket for meg! :)

Anonymkode: 2d160...a28

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd slankesprøyte først? De operasjonene har jeg bare hørt dårlige ting om, men slankesprøyte funket for meg! :)

Ja har prøvd både piller og sprøyter. Sprøyta begynte å funke men har ikke råd til det i lengden, nå som jeg blir student🥲så satser heller på å få operasjon dekket. Har gått ned mye men har en del kg igjen desverre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja har prøvd både piller og sprøyter. Sprøyta begynte å funke men har ikke råd til det i lengden, nå som jeg blir student🥲så satser heller på å få operasjon dekket. Har gått ned mye men har en del kg igjen desverre.

Skjønner! Da håper jeg du får det du trenger! Tror ikke det er noe problem å ringe og si at denne veien ikke fungerte for deg og at du ønsker operasjon likevel! :) masse lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Desverre mange som må slutte på sprøyte selv om de fungerer pga pris, dermed blir det nok flere som da velger operasjon 

Anonymkode: 3f86d...768

AnonymBruker
Skrevet

Det var ingen som snakka om medisiner eller sprøyter før jeg tok slankeoperasjon. Veldig rart fordi nå snakker alle om det. Dumt det er så dyrt og jeg synes det burde vært på blå resept siden dette også er helse. Det er umulig å gå ned i vekt selv.

Anonymkode: 0cb18...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...