Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Jeg kjøpte ny mobil i høst, og har fram til nå ikke hatt noen problemer med den. Men i det siste har jeg merket noen rare greier: Klokkealarmen varsler ikke med flere pip, som den har gjort til nå, bare ett pip. Jeg tenkte jeg skulle prøve flere lyd/varslingsinnstillinger, og prøvde å høre på lydfilene som ligger lagret i galleriet. Da fikk jeg beskjed om at den ene lydfila etter den andre var ødelagt og ikke kunne spilles av. Det er snakk om mid-filer (midi?). Mobilen har ellers blitt behandlet pent, det eneste jeg kan se for meg at den ikke liker er norske temperatursvingninger, men den har egentlig vært ganske beskyttet i så måte også. Noen som har noen gode råd?
Lizzie Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har en Nokia 6021 som jobbtelefon. Denne fortalte meg sist uke (da jeg ikke kunne høre når den ringte) at de aller fleste lydfilene var ødelagt ?!? Av en eller annen grunn valgte den å ta en liten restart på seg selv og etter det ringer og piper den som den skal og filene ser ut til å være i orden. Rart men sant. Kanskje det hjelper på din telefon å ta en liten restart også?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 takk for svar:-) jeg får prøve det. Trolig noe sånt som er galt...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Oppdatering: det ser ut til å ha fungert - jeg slo telefonen av og på, og nå tror jeg jaggu lyden virker. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå