Gå til innhold

Kjenner du en player i 40 åra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, en som har flere samtidig. Min eks kjæreste har begynt med dette og lurer på om han har havnet i 40års krisa. 🤔 

Nylig prøvde han å få tilgang til meg, og en annen han holdt på meg samtidig. Jeg backet ut heldigvis når jeg oppdaget at han lå rundt. Vet han ikke bruker kondomer også.. 

Anonymkode: 752b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Men han har alltid vært det. Han er 42 og driver fremdeles med spill, hekter kvinner med hot&cold atferd og ligger med mange samtidig. Han er utrolig god på dette og har knust mange kvinnehjerter. 

Jeg kjenner han litt og han sier han skal holde på med dette så lenge han kan. Han velger seg ut kvinner som ikke kjenner hverandre. Syns egentlig litt synd på han, han sliter psykisk og har enorm indre uro, jeg har sett han når han er i «gamet» og da tar han på en maske, jeg tror litt av grunnen til at han bare ligger rundt er fordi han ikke mestrer å opprettholde den masken over tid og han vet at mange kvinner hadde avvist den han egentlig er. 

Anonymkode: a3ea1...a09

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men han jeg kjenner er 55+. Han blir ofte tatt for å være en del år yngre. Har holdt på sånn i 13 år, siden han ble skilt. Eller som han kaller det: Etter at hun gikk fra han og fant seg ny mann.

Så for meg virker det som en slags hevn. Han er bitter og egentlig en ekkel fyr. Behandler ikke andre fint og ser på damer som tømmestasjoner. Er hyggelig til han får de på kroken, da går det ikke lang tid før han begynner å vise sitt egentlige jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen forskjell på om man gjør dette når man er 40+ kontra 30-årene. Man har bare flere muligheter i 40-årene når markedet begynner å jevne seg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp. Men han har alltid vært det. Han er 42 og driver fremdeles med spill, hekter kvinner med hot&cold atferd og ligger med mange samtidig. Han er utrolig god på dette og har knust mange kvinnehjerter. 

Jeg kjenner han litt og han sier han skal holde på med dette så lenge han kan. Han velger seg ut kvinner som ikke kjenner hverandre. Syns egentlig litt synd på han, han sliter psykisk og har enorm indre uro, jeg har sett han når han er i «gamet» og da tar han på en maske, jeg tror litt av grunnen til at han bare ligger rundt er fordi han ikke mestrer å opprettholde den masken over tid og han vet at mange kvinner hadde avvist den han egentlig er. 

Anonymkode: a3ea1...a09

Kunne vært min eks kjæreste. 🤔 Føler meg ganske knust og jeg greier knapt å forholde meg til dating nå.

Vi skulle egentlig finne på noe sammen, men jeg så han med en annen dame kvelden før. Og når han ble tatt, snur han helt og snakker om at "han håper jeg endelig greier å gå videre" og blir iskald og sender meldinger om at han sitter der med henne nå, feks. Jeg ble så utrolig lei meg. Når jeg sier at jeg ikke vil bli blandet inn i sex greiene deres, så sier han at han sa det for å være ærlig ( i hans hode, var han sikkert grei ?)

Og så snakker han seg selv opp til kompiser som så klart heier på draget han har.

Det virker som han trenger det som en slags egosentrisk påfyll, både det med skryt ovenfor kompiser, baksnakkingen, trygling om at jeg ikke sier at han snakker skit til de andre damene han holder på med ( han holder de hemmelig som regel, men akkurat den siste dama er så flott at hun er sikkert det beste egofyllet han noen sinne har hatt. ) 

Anonymkode: 752b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen her kjenner seg igjen som den nye dama så har han sagt at du ikke er helt god, har lite empati, og flere andre ufine ting, som at han egentlig ikke ønsker deg heller som kjæreste.

Anonymkode: 752b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kunne vært min eks kjæreste. 🤔 Føler meg ganske knust og jeg greier knapt å forholde meg til dating nå.

Vi skulle egentlig finne på noe sammen, men jeg så han med en annen dame kvelden før. Og når han ble tatt, snur han helt og snakker om at "han håper jeg endelig greier å gå videre" og blir iskald og sender meldinger om at han sitter der med henne nå, feks. Jeg ble så utrolig lei meg. Når jeg sier at jeg ikke vil bli blandet inn i sex greiene deres, så sier han at han sa det for å være ærlig ( i hans hode, var han sikkert grei ?)

Og så snakker han seg selv opp til kompiser som så klart heier på draget han har.

Det virker som han trenger det som en slags egosentrisk påfyll, både det med skryt ovenfor kompiser, baksnakkingen, trygling om at jeg ikke sier at han snakker skit til de andre damene han holder på med ( han holder de hemmelig som regel, men akkurat den siste dama er så flott at hun er sikkert det beste egofyllet han noen sinne har hatt. ) 

Anonymkode: 752b2...101

Hvorfor har du ikke blokkert han?

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om noen her kjenner seg igjen som den nye dama så har han sagt at du ikke er helt god, har lite empati, og flere andre ufine ting, som at han egentlig ikke ønsker deg heller som kjæreste.

Anonymkode: 752b2...101

Oj, det er tydelig at du er inne i en usunn hekt, du må kutte ut fyren helt for å kunne komme over han.

Anonymkode: ba191...6be

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært monogam og trofast, men etter at jeg ble skilt tidlig i 40-årene ble jeg en player og notorisk utro i alle forholdene jeg gikk inn i. Kjenner ikke meg selv igjen, men liker faktisk den jeg har blitt.

Anonymkode: ff981...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har alltid vært monogam og trofast, men etter at jeg ble skilt tidlig i 40-årene ble jeg en player og notorisk utro i alle forholdene jeg gikk inn i. Kjenner ikke meg selv igjen, men liker faktisk den jeg har blitt.

40års krisa.

Anonymkode: 752b2...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne vært min eks kjæreste. 🤔 Føler meg ganske knust og jeg greier knapt å forholde meg til dating nå.

Vi skulle egentlig finne på noe sammen, men jeg så han med en annen dame kvelden før. Og når han ble tatt, snur han helt og snakker om at "han håper jeg endelig greier å gå videre" og blir iskald og sender meldinger om at han sitter der med henne nå, feks. Jeg ble så utrolig lei meg. Når jeg sier at jeg ikke vil bli blandet inn i sex greiene deres, så sier han at han sa det for å være ærlig ( i hans hode, var han sikkert grei ?)

Og så snakker han seg selv opp til kompiser som så klart heier på draget han har.

Det virker som han trenger det som en slags egosentrisk påfyll, både det med skryt ovenfor kompiser, baksnakkingen, trygling om at jeg ikke sier at han snakker skit til de andre damene han holder på med ( han holder de hemmelig som regel, men akkurat den siste dama er så flott at hun er sikkert det beste egofyllet han noen sinne har hatt. ) 

Anonymkode: 752b2...101

Den beste bivirkningen jeg fikk av å jobbe med personlig utvikling og mot en tryggere tilknytning er at jeg sluttet å bli hektet på og analysere menn som du gjør nå (og med full forståelse, jeg føler med deg). For det eneste jeg kan lese ut av han eksen din er at han er umoden, uempatisk og høyt ego. Rett og slett en pinlig og stakkarslig person. Jeg håper du kommer til samme sted, og ser at du ikke vil ha et slikt menneske i livet ditt som bare vil gi deg plager og smerte, fremfor å analysere og bli helt oppslukt. 

Anonymkode: a3ea1...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor har du ikke blokkert han?

Jeg skjønner det ikke selv. Jeg har alltid kommet meg videre kjapt før. Men det var ekstra tøft fordi han kunne være så omsorgsfull i et øyeblikk og så ekkel i det neste. Si at han ikke ville ha meg rett etter at han stod å ga meg en klem. Osv. 

Anonymkode: 752b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den beste bivirkningen jeg fikk av å jobbe med personlig utvikling og mot en tryggere tilknytning er at jeg sluttet å bli hektet på og analysere menn som du gjør nå (og med full forståelse, jeg føler med deg). For det eneste jeg kan lese ut av han eksen din er at han er umoden, uempatisk og høyt ego. Rett og slett en pinlig og stakkarslig person. Jeg håper du kommer til samme sted, og ser at du ikke vil ha et slikt menneske i livet ditt som bare vil gi deg plager og smerte, fremfor å analysere og bli helt oppslukt. 

Anonymkode: a3ea1...a09

Takk jeg må det. Jeg velger dog ikke hekt, det er noe som skapes av disse "playerene" for å kunne ha tilgang på kvinner. Jeg har forstått det nå, at det er manipulering.

Jeg kommer alltid til å være analyserende fordi jeg vil forstå folk.

Anonymkode: 752b2...101

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk jeg må det. Jeg velger dog ikke hekt, det er noe som skapes av disse "playerene" for å kunne ha tilgang på kvinner. Jeg har forstått det nå, at det er manipulering.

Jeg kommer alltid til å være analyserende fordi jeg vil forstå folk.

Anonymkode: 752b2...101

Bare minn deg selv på at denne guttevalpen hadde ikke hatt noe positivt å tilføye livet ditt, han trenger psykolog men vil aldri innse det selv. 

Anonymkode: a3ea1...a09

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, min kommende eksmann og hans kompiser. Noe av det mest usjarmerende jeg har opplevd i livet!!!

Anonymkode: 48438...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om noen her kjenner seg igjen som den nye dama så har han sagt at du ikke er helt god, har lite empati, og flere andre ufine ting, som at han egentlig ikke ønsker deg heller som kjæreste.

Anonymkode: 752b2...101

Hvilken by og hvordan ser han ut? Sikkert mange som matcher beskrivelsen, men er jo morsomt å vite så man kan ha det i bakhodet om man ender opp på date med en som begynner å oppføre seg sketchy. 

Anonymkode: 16140...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja, min kommende eksmann og hans kompiser. Noe av det mest usjarmerende jeg har opplevd i livet!!!

Anonymkode: 48438...485

Blir fint å bli kjent med noen andre, men ikke før jeg har fått det på avstand. Det er pyton å tenke på hvor mye av selvbildet mitt han har ødelagt, mens jeg har jobba med å bygge han opp. Jeg er en naiv idiot, skammer meg. 

Anonymkode: 752b2...101

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvilken by og hvordan ser han ut? Sikkert mange som matcher beskrivelsen, men er jo morsomt å vite så man kan ha det i bakhodet om man ender opp på date med en som begynner å oppføre seg sketchy. 

Anonymkode: 16140...302

Oslo og omegn. 

Anonymkode: 752b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oslo og omegn. 

Anonymkode: 752b2...101

Høy/lav,slank/trent/lubben/overvektig, mørk/blond/rødhåret, skjegg/bart/glattbarbert etc? 😅 

Anonymkode: 16140...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har alltid vært monogam og trofast, men etter at jeg ble skilt tidlig i 40-årene ble jeg en player og notorisk utro i alle forholdene jeg gikk inn i. Kjenner ikke meg selv igjen, men liker faktisk den jeg har blitt.

Anonymkode: ff981...c9b

Bitter much?

Anonymkode: 5715e...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bitter much?

Anonymkode: 5715e...c09

Ikke bitter. Men etter å ha vært i et veldig langt forhold fant jeg ut at jeg faktisk hadde draget på flere damer, noe jeg ikke trodde, og da har jeg utnyttet det til fulle.

Anonymkode: ff981...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...