AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Skrevet 3. juli 2024 Hei jeg er veldig fortvillet nå, bedriften jeg jobber i har fått 5 dårlige anmeldelser på googel og jeg nevnes med fornavn og stiling i alle tre (er en liten bedrift så jeg er gjenkjenbar). Innholdet i anmeldelsene stemer ikke i det helle tatt og jeg anklages for ting som er kriminelle. Jeg mistenker de kommer fra en misfornøyd kollega som slutet nylig (ikke kunder). Dette vil jo være veldig synlig når jeg søker nye jobber og må oppgi denne jobben som referanse, så det er krise for min karriere! Det er også ubehagelig å ha så gråve anklager mot meg som person ligende ut et så ofentlig sted. Kan man virkelig henge enkelt ansatte ut på denne måten? Er det noe jeg kam gjøre for å fjerne dette? Eller kommer jeg til å bli hengt ut på googel for al fremtid? Håper noen her har råd! Anonymkode: 56b42...9d1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #3 Skrevet 3. juli 2024 TS, er du sikker på at det som er skrevet der ikke stemmer? Jeg er glad for at Google anmeldelser finnes. Anonymkode: bcbd2...4d8 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, er du sikker på at det som er skrevet der ikke stemmer? Jeg er glad for at Google anmeldelser finnes. Anonymkode: bcbd2...4d8 Men dette er googel. Anonymkode: ae982...f96 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #5 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men dette er googel. Anonymkode: ae982...f96 Ja, beklager, på googel skriver folk sikkert bare tull 😁 Anonymkode: bcbd2...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #6 Skrevet 3. juli 2024 Bedriftseier kan vel svare på anklager eller ta bort anmeldelser. Anonymkode: 2a8d2...751
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #7 Skrevet 3. juli 2024 Du vet det heter Google, ikke googel? Anonymkode: dc05a...5a6 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #8 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Bedriftseier kan vel svare på anklager eller ta bort anmeldelser. Anonymkode: 2a8d2...751 De kan ikke ta dem bort, nei Anonymkode: bcbd2...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå