Gå til innhold

Ferien begynte nå og jeg føler meg bare deppa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt kjørlighetsmessig og mest av alt økonomi som sitter langt inne. Jeg er 37år og vært singel I 2år. Har 100% jobb men desverre er det trekk i mnd på 6k som gjør at jeg sliter, meg og min eks mann hadde litt gjeld og her sitter jeg. Han er gift på ny og kjærligheten går ikke fint her... det første året hadde jeg ekstremt kjærlighetssorg, begynte å date og feilet flere ganger. Nå den siste tiden har jeg følt at jeg har truffet en men den siste tiden som jeg følte ga meg mye. Han er nå stille igjen og jeg føler på en slags likegyldighet, spiser dårlig og lite energi, veier 62 og kjenner jeg vil enda mer ned. Om kveldene gråter jeg bare og føler det aldri vil klaffe for meg. Sorry at jeg tar det her, men føler jeg må lufte meg litt. Jeg begynte ferien nettopp og ferien startet dårlig fordi det er rett før lønn, lite penger og lite giv. Heldigvis har jeg hatt mye energi idag og gitt barna mye. 

Har hatt en tidligere som gir mye respons nå men jeg er ikk interessert, er kun det i han jeg sist har hatt kontakt med. 

Jeg gikk og gikk i 3 timer idag, helt tom i hodet. Føler aldri jeg blir lykkelig, men gjør jeg det ? 

Anonymkode: 8fc8b...0f8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du drar hjem til din familie og tilbringer tid med dem og snakke om problemene så vil du føle deg mye bedre.

Eller så kan du prøve deg på en affære (ONS) kanskje du får igjen gleden med å ha sex

Skrevet

Det er bare bra du tar det opp her, og forsøker å få utløp for litt, sette ord på det, kanskje få litt støtte. :klem:

Jeg tror du vil få glimt av lykke, og et liv med mer tilfredshet enn det du har nå. Det høres jo ut som ting er veldig tøft for tiden. Og slik skal det ikke være alltid. Vær god mot deg selv, du gjør så godt du kan. Håper du får fine dager i ferien, og at tungsinnet letter! 

• Hjerte 1
Skrevet

Har du venner du kan snakke med eller gjøre noe sammen med? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt kjørlighetsmessig og mest av alt økonomi som sitter langt inne. Jeg er 37år og vært singel I 2år. Har 100% jobb men desverre er det trekk i mnd på 6k som gjør at jeg sliter, meg og min eks mann hadde litt gjeld og her sitter jeg. Han er gift på ny og kjærligheten går ikke fint her... det første året hadde jeg ekstremt kjærlighetssorg, begynte å date og feilet flere ganger. Nå den siste tiden har jeg følt at jeg har truffet en men den siste tiden som jeg følte ga meg mye. Han er nå stille igjen og jeg føler på en slags likegyldighet, spiser dårlig og lite energi, veier 62 og kjenner jeg vil enda mer ned. Om kveldene gråter jeg bare og føler det aldri vil klaffe for meg. Sorry at jeg tar det her, men føler jeg må lufte meg litt. Jeg begynte ferien nettopp og ferien startet dårlig fordi det er rett før lønn, lite penger og lite giv. Heldigvis har jeg hatt mye energi idag og gitt barna mye. 

Har hatt en tidligere som gir mye respons nå men jeg er ikk interessert, er kun det i han jeg sist har hatt kontakt med. 

Jeg gikk og gikk i 3 timer idag, helt tom i hodet. Føler aldri jeg blir lykkelig, men gjør jeg det ? 

Dette høres vondt ut!

Noen ganger skjer det så mye dårlige hendelser etter hverandre at man begynner å lure på om det blir bedre.

Det blir bedre, men det krever viljestyrke. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

veier 62 og kjenner jeg vil enda mer ned

Hva er grunnen til dette?

Nå er det ferie og vil anbefale å sette fokus på deg selv. Er det noe du liker og/eller gjør deg glad? 

Skrevet

Ut i fra innlegget ditt høres det ut som du legger mye av din lykke rundt der å ha en mann/kjæreste. Du må finne ut hvordan du kan ha et lykkelig liv alene sammen med barna dine. Hvis det dukker opp en mann bør det bare være en bonus. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

God klem ❤️

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort det slutt med typen.

det skal være godt, givende og gi deg energi nå som deg er såpass nytt mellom dere. Dette tapper deg for energi.

Jeg hadde heller vært alene, bruk energien på deg selv og barna. 
start på treningssenter eller gå gode lange turer i Skogen, ved sjøen el.

bak rundstykker, smør med mat, ta med barna på fine turer med god lunsj.

unn deg en dag på spa, evt god massasjetime.

vask huset/leiliheten, kjøp friske blomster, lag god mat, finn en god bok/serie/film. 
Finn gleden i de små tingene ❤️

vær med familie, venner og pass på deg selv. Med god samvittighet skal du pleie deg selv. 
viktigste nå et deg og barna, så kommer det andre etter hvert 🥰

Endret av Sukkerbunn
AnonymBruker
Skrevet
Annonym395620 skrev (12 minutter siden):

Hvis du drar hjem til din familie og tilbringer tid med dem og snakke om problemene så vil du føle deg mye bedre.

Eller så kan du prøve deg på en affære (ONS) kanskje du får igjen gleden med å ha sex

Sorry men jeg har hatt for mye ONS og det har totalt ødelagt meg. Føler jeg blir sett på som et sexobjekt. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja det gjør du.Gå og legg deg og ta en dag om gangen når du våkner igjen. Ingen grunn til den panikken/ tristessen du føler for du kommer gjennom dette.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry men jeg har hatt for mye ONS og det har totalt ødelagt meg. Føler jeg blir sett på som et sexobjekt. Ts

Ok skjønner, Støtter deg🌹

AnonymBruker
Skrevet
Sukkerbunn skrev (18 minutter siden):

God klem ❤️

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort det slutt med typen.

det skal være godt, givende og gi deg energi nå som deg er såpass nytt mellom dere. Dette tapper deg for energi.

Jeg hadde heller vært alene, bruk energien på deg selv og barna. 
start på treningssenter eller gå gode lange turer i Skogen, ved sjøen el.

bak rundstykker, smør med mat, ta med barna på fine turer med god lunsj.

unn deg en dag på spa, evt god massasjetime.

vask huset/leiliheten, kjøp friske blomster, lag god mat, finn en god bok/serie/film. 
Finn gleden i de små tingene ❤️

vær med familie, venner og pass på deg selv. Med god samvittighet skal du pleie deg selv. 
viktigste nå et deg og barna, så kommer det andre etter hvert 🥰

Tusen takk ❤️ det ordner seg nok. Jeg må nok glemme han som gir lite av seg. Skrev i trass "natta" bare, men da våknet han og sendte flere snap. Jeg orker ikke å gi hele tiden. Barna er det viktigste ❤️ det klaffer nok en dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Annonym395620 skrev (13 minutter siden):

Ok skjønner, Støtter deg🌹

😄🥰 men god tanke for de som ikke gar fått seg på lenge. Jeg blir bare ødelagt av dating livet. Var sammen med min eks i 13år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...