AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Kjæresten min var på jobbfest og ringte meg å spurte om jeg kunne hente han fordi han ville sove hos meg. Vi bor ca. 30 min unna hverandre, og han var ute nærmere der jeg bor meg. Når jeg ankom stedet så tok han med seg en bekjent av seg til bilen og sa at vi måtte vente på kvinnelig kollega av han også, og at jeg skulle kjøre de til stedet han bor på. Jeg sa at han hadde sagt at han skulle sove hos meg og avtalen var ikke å kjøre han til hans bosted. Han sa da kunne de bare ta taxi. I og med at han og den bekjente allerede satt i bilen så sa jeg at jeg kunne kjøre og sove han. Den kvinnelige kollegaen bor også nærmere han. Mens vi ventet så sendte hun et bilde av seg selv og en annen mannlig kollega. Da ringte typen og snakket med henne i baby stemme og lurte på om hun trengte hjelp med å hente jakken sin. Når hun kom i bilen så måtte vi vente på den mannlige kollegaen også( han på bilde) Så spurte hun typen om fortsatt skulle være med på nach hos henne. Jeg spurte typen om han skulle det og i såfall hvorfor han hadde ringt meg og bedt meg om å hente han. Han dro ikke på nach men den mannlige kollegaen gjorde det. Hele kjøreturen var kleint. Han sovnet med en gang når vi var framme og på dagen tok jeg dette opp med han. Han hørte og sa at hun var og gift og at han kun ville passe på henne og sa at jeg som var sjalu. Jeg klarer ikke helt å tro på han og tror det er noe mellom de. Hva tenker dere? Har også i ettertid funnet at hun ikke er gift og er singel. Anonymkode: f4db3...7b3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 For meg hadde dette betydd oppvask. Veldig respektløst å lyve til deg for å misbruke din tid. Jeg hadde sagt akkurat hva jeg syntes om det, dratt hjem til meg selv, og så avventet om han ryddet opp og beklaget og viste at han forstod hvor idiotisk det var. Hva ønsker du selv å gjøre? Stol på dine grenser. Det er du som er i dette forholdet ikke andre. Anonymkode: 4e2e1...2c3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Jeg stoler ikke på han lenger og føler at han manipulerer meg ved å beskylde meg for sjalusi. Anonymkode: f4db3...7b3
Gjest ZarahSweet Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 Han løy om at hun var gift 👀 Og resten av historien er også nok til at jeg hadde mistet tilliten til han og da er det over for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå