AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Jeg var selv i den samme situasjonen. Jeg var usikker på om jeg skulle forlate han eller ikke. Han hadde ikke gjort noe som var slemt mot meg, men det var en dårlig magefølelse helt fra starten som påvirket meg hele tiden. Jeg valgte å holde ut for å være sammen med han, og jeg var veldig redd jeg kom til å angre i ettertid, hvis jeg valgte å gå. Forholdet er nå slutt og når jeg ser tilbake på det så er jeg gla for at jeg ikke gikk ut av forholdet før han gjorde det slutt. Jeg føler at jeg virkelig har gitt så masse av meg selv, og jeg føler jeg har utviklet meg utrolig masse de siste årene. Jeg husker hvor engstelig jeg var. Følelsen i kroppen og frykten for å være alene. Hvis du elsker han/henne og hen behandler deg godt, forsøk å jobb med deg selv. Det kan være det er dine egne angster som kommer opp. Husk at det å gi, og det å få kjærlighet gir erfaring som gjør deg sterkere. Og det er helt greit uansett hva du velger. Jeg var redd jeg kom til å fortsette å kjenne på ubehaget i magen selv etter at forholdet tok slutt. Jeg kjenner mer indre ro i meg selv nå enn jeg har gjort på lenge. ♥️ Så i kveld sender jeg en klem til deg som er usikker, til deg som ikke vet hvem du skal snakke med. Det kommer til å ordne seg, og du vil finne veien som er best for deg. Husk at du er viktig og fortjener å ha det godt♥️ Anonymkode: 995e3...9c7 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Jeg hadde litt usikkerhet i magen i starten, men var så forelsket at jeg overså alle varsellamper. Vi var sammen lenge, og har barn sammen, men hadde ikke et ideelt forhold noen gang. Nå er det slutt, jeg sitter igjen mentalt ødelagt, men savner han likevel.. Vet ikke om jeg noen gang klarer å "reise meg igjen", og få tro på meg selv igjen, men håper det. Anonymkode: 7be72...a4d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Takk for fine ord. ❤️ Tror du at uroen din handlet om dine egne greier eller at han var feil for deg? Og tror du uroen ein påvirket valget han tok til slutt? Glad for å høre at du føler mer på indre ro nå. Anonymkode: 59ff4...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 De sier at du skal stole på magefølelsen din. Med mindre du har angst. Da stemmer den ikke nødvendigvis. Jeg hadde en dårlig magefølelse for noen år tilbake. Heldigvis brøt jeg ikke ut. Jeg fikk plutselig en mistanke om at medisinene mine gjorde meg deppa. Jeg byttet til noen andre, og det var det som skulle til! Anonymkode: 60379...b3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå