Gå til innhold

Iphone skrur på Wifi automatisk kl.07:00 - hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Iphone 13 Pro Max skrur på Wifi hver morgen kl.07:00. Jeg skrur av mobilnett og Wifi hver kveld for å unngå varslinger på apper etc, men når Wifi skrur seg på automatisk om morgenen, hagler varslene inn, og jeg våkner tidligere enn jeg trenger i ferien. Dette irriterer meg, og jeg har rundsøkt telefonen for å skru dette av, men klarer ikke finne det i det hele tatt. 

Noen som vet hvordan Wifi kobles til KUN når jeg fysisk trykker og vil koble til, og hvordan jeg går fram for å skru det av?

Anonymkode: 4e14c...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du helt sikker på at du har slått av wifi helt? Googlet litt og fant dette

Hvis ikke vet jeg ikke, kanskje ringe/chatte med apple support? De er veldig behjelpelige. :)  

Kan du ikke skru av lyden på varslene dine slik at du ikke våkner av dem, eventuelt skru av lyden på de du ikke trenger å bli varslet av og la de viktige på?

Anonymkode: 4b8fb...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å bare skru av lyden for varsler? Eller sette på lydløs? Eller bruke nattmodus? 

Anonymkode: 461d6...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gode tips, takk :) jeg skrur av Wifi helt. Varslene vibrerer, og jeg våkner av det. Mulig jeg kan skru på sove-modus eller lignende for å unngå det 😁

Anonymkode: 4e14c...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sett på ikke-forstyrr, så slipper du varslene🤗

Anonymkode: c9677...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstyrr er en fin funksjon. Da stopper telefonen alle varslinger i et angitt tidsrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...