Gå til innhold

Iphone skrur på Wifi automatisk kl.07:00 - hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Iphone 13 Pro Max skrur på Wifi hver morgen kl.07:00. Jeg skrur av mobilnett og Wifi hver kveld for å unngå varslinger på apper etc, men når Wifi skrur seg på automatisk om morgenen, hagler varslene inn, og jeg våkner tidligere enn jeg trenger i ferien. Dette irriterer meg, og jeg har rundsøkt telefonen for å skru dette av, men klarer ikke finne det i det hele tatt. 

Noen som vet hvordan Wifi kobles til KUN når jeg fysisk trykker og vil koble til, og hvordan jeg går fram for å skru det av?

Anonymkode: 4e14c...d4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker på at du har slått av wifi helt? Googlet litt og fant dette

Hvis ikke vet jeg ikke, kanskje ringe/chatte med apple support? De er veldig behjelpelige. :)  

Kan du ikke skru av lyden på varslene dine slik at du ikke våkner av dem, eventuelt skru av lyden på de du ikke trenger å bli varslet av og la de viktige på?

Anonymkode: 4b8fb...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare skru av lyden for varsler? Eller sette på lydløs? Eller bruke nattmodus? 

Anonymkode: 461d6...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Gode tips, takk :) jeg skrur av Wifi helt. Varslene vibrerer, og jeg våkner av det. Mulig jeg kan skru på sove-modus eller lignende for å unngå det 😁

Anonymkode: 4e14c...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Sett på ikke-forstyrr, så slipper du varslene🤗

Anonymkode: c9677...cbe

Skrevet

Ikke forstyrr er en fin funksjon. Da stopper telefonen alle varslinger i et angitt tidsrom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...