Gå til innhold

Innafor at jeg tar tatovering for kun min far og ikke mor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om dette blir publisert på riktig emne, men jeg forsøker her🙈 

Jeg har lenge ønsket å tatt en tatovering for min far da jeg gjennom hele oppveksten har vært en stor pappajente, og enda i dag er det. Pappa har alltid stilt opp for meg, vært der for meg når jeg har hatt det tøft, og har alltid forstått meg. Derfor ønsker jeg å ta en liten tatovering med fødselsåret hans for å «hylle» han og alt det han har gjort for meg. 

Jeg begynte så å tenke at det kanskje ikke ville vært helt innafor å kun ta tatovering for han, og ikke også ta en for min mor. Jeg ønsker ikke å ta tatovering for begge da jeg ikke har hatt samme type tilknyting til min mor, og det derfor vil bli for upersonlig å ta tatovering for henne. 

Hva tenker dere? Må jeg ta for begge om jeg først skulle ha tatt, og derfor bør droppe det? Eller er det innafor å kun ta for min far?

Anonymkode: eaccd...0b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Din kropp - ditt valg. Hva du vil tatovere på kroppen din er ene alene opp til deg. Ingen andre. 

Anonymkode: c57c6...6a5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ta en 0 (null) for din mor....

Anonymkode: dff64...a51

AnonymBruker
Skrevet

Patetisk tatovering da. Har du ikke hjerne med hukommelse og fotominner om din far?

Hadde en av mine barn gjort det du ønsker, hadde jeg bedt om at de ble mentalt undersøkt. Kjøp deg et smykke eller noe til minne om far din,  som ikke er død engang!

Anonymkode: 4daa8...f2d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som forelder hadde jeg ikke likt om barna mine hadde tatt en tatovering for meg. Det blir for mye «til minne»-preg over det for min del. 
De kan i det minste vente til jeg er borte før de preger kroppen sin med noe som er til mitt minne  

Hvis du vil ta en tatovering for din far, hør med ham først. Kanskje vil han føle som meg. 

Og om du ikke vil ha noe for din mor, det må da være greit. Hun vet sikkert at du er en pappa-jente. 

Anonymkode: 55d7e...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en fin måte "å hedre" din far på.

Anonymkode: 332a1...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...