AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Hei, Jeg er en mann på 26 år, og snart 8 måneder siden ble jeg dumpet av samboeren min. Dette overgår alt av sorg jeg noengang har følt på og er faktisk veldig nervøs for fremtiden nå. Hun var virkelig alt for meg, perfekt på alle mulige måter. Vi var helt like og tenkte likt på alt hvor enn vi var. Dette var jenta jeg skulle bli gammel og gifte meg med. Så plutselig, etter noen uker med litt annerledes stemning tar hun det opp. Hun har ikke de romantiske følelsene for meg lenger og vil gjøre det slutt. Det jeg lurer på nå fra andre personer som har opplevd det samme, fant dere lykken og den store kjærligheten for en ny etter det ble slutt med eksen? Jeg sliter med å se for meg at en annen kan ta over hennes plass… Det er vanskelig å se hun gå videre og jeg sitter her knust og helt fortvilet fortsatt. Trenger høre historier fra andre som kan gi litt lys og smil i hverdagen. Anonymkode: a8939...955 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Ja, jeg ble knust da han jeg trodde jeg skulle bli gammel med, gikk fra meg. Og da jeg kom over ham, ble liksom det også ganske vondt; jeg innså at selv om jeg trodde vi var 100 % ment for hverandre og hadde god kommunikasjon, så ikke eksen det sånn og han hadde også holdt borte fra meg mye det han tvilte på. Dermed fikk vi ikke jobbet med nødvendige ting. Sånn er ikke nåværende. Han prater mer fra levra; både komplimenter og kritikk kommer rett ut. Det var uvant i starten, men jeg innså at hvis jeg skulle dele et liv med en ny mann, måtte jeg være åpen for alt han kom med, også kritikk. Det vonde er vondere og det gode er bedre. Jeg har lært mye, forhåpentligvis han også. Jeg ser at han vil, og prøver. Og jeg jobber med å være generøs og rolig. Jeg føler vi hærer sammen, det tok noen år før jeg følte tydelig på det. Nå hender det jeg glemmer hvordan eksen og jeg var. Anonymkode: 1b412...690
Mardina Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Har nettopp gjort det slutt med min samboer gjennom 9 år. Han flyttet ut og jeg har tatt det ganske tungt 🙁 Han har vært mitt livs kjærlighet i alle disse 9 årene og det er vanskelig å se for seg å være sammen med noen andre... Nå er bruddet ganske så ferskt, så det vil sikkert gå bedre etterhvert (også for deg ts ♥️), men akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg savner han 🙁 Jeg vet at bruddet var til det beste for oss begge, men det er jo fortsatt vondt. Som deg ts, så hadde jeg sett for meg en lang fremtid med han og det kommer ikke til å skje nå 🙁 Bruk tid med deg selv nå og så vil du nok få det bedre etterhvert. Jeg vet hvordan du har og du er ikke alene om å ha det sånn ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Ja, jeg var hodestups forelsket og i et langdistanseforhold i tre år. Jeg sa opp jobben min og flyttet til han. Vi hadde vært mye sammen og over lengre perioder, vi var helt gale etter hverandre. Etter ca 9 uker med samboerskap tok det slutt fra hans side… jeg var knust og helt alene i en by uten venner eller familie. Jeg ble deprimert. En tur hjem tok 14t… 7måneder senere traff jeg en annen i den byen. Verdens beste mann ❤️ vi venter vårt første barn nå. Anonymkode: 03eef...1d0 4
Secret sauce Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 (endret) Mardina skrev (På 3.7.2024 den 1.27): Har nettopp gjort det slutt med min samboer gjennom 9 år. Han flyttet ut og jeg har tatt det ganske tungt 🙁 Han har vært mitt livs kjærlighet i alle disse 9 årene og det er vanskelig å se for seg å være sammen med noen andre... Nå er bruddet ganske så ferskt, så det vil sikkert gå bedre etterhvert (også for deg ts ♥️), men akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg savner han 🙁 Jeg vet at bruddet var til det beste for oss begge, men det er jo fortsatt vondt. Som deg ts, så hadde jeg sett for meg en lang fremtid med han og det kommer ikke til å skje nå 🙁 Bruk tid med deg selv nå og så vil du nok få det bedre etterhvert. Jeg vet hvordan du har og du er ikke alene om å ha det sånn ♥️ Endret 4. juli 2024 av Secret sauce
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 Vi hadde nettopp kjøpt drømmehuset, hadde et barn og planla flere mens vi malte barnerom og diverse, var sammen i 8 år før jeg fant ut at han var utro. Etter konfrontering så ble han bare sint og nektet for alt, så jeg gravde i det selv og fant så mye mye mer enn én person. Vi hadde det så fint sammen i alle år, trodde det skulle være oss for alltid, men så føltes det som en løgn. Prøvde å redde forholdet men siden han ble tatt i å være utro var den fine stemningen byttet ut med konstant sinne, krangling osv. Da jeg endelig bestemte meg for å flytte ut så spyttet han meg rett i ansiktet, så det sier jo ganske mye om den virkelige ham. Uansett, et år senere møtte jeg verdens snilleste mann. Vi er så like på så mange måter, alt klikket så fort og kommunikasjonen er perfekt og jeg har aldri vært lykkeligere både til sinns og fysisk. Vi er gift nå og jeg er sikker på at han er min sjelevenn ❤️ Håpet er ikke ute ❤️ Anonymkode: 8d720...b98 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #7 Skrevet 5. juli 2024 Har hatt det helt likt. Var helt _knust_. Hadde kjærlighetssorg i 2 år. Møtte så drømmemannen som jeg nå er gift med. Forholdet med exen blekner i forhold. Har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv, og vi har vært sammen i 7 år nå 🥰🥰 Det kommer til å gå bra, jeg lover 🙏🏻 Anonymkode: de8dc...fc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #8 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi hadde nettopp kjøpt drømmehuset, hadde et barn og planla flere mens vi malte barnerom og diverse, var sammen i 8 år før jeg fant ut at han var utro. Etter konfrontering så ble han bare sint og nektet for alt, så jeg gravde i det selv og fant så mye mye mer enn én person. Vi hadde det så fint sammen i alle år, trodde det skulle være oss for alltid, men så føltes det som en løgn. Prøvde å redde forholdet men siden han ble tatt i å være utro var den fine stemningen byttet ut med konstant sinne, krangling osv. Da jeg endelig bestemte meg for å flytte ut så spyttet han meg rett i ansiktet, så det sier jo ganske mye om den virkelige ham. Uansett, et år senere møtte jeg verdens snilleste mann. Vi er så like på så mange måter, alt klikket så fort og kommunikasjonen er perfekt og jeg har aldri vært lykkeligere både til sinns og fysisk. Vi er gift nå og jeg er sikker på at han er min sjelevenn ❤️ Håpet er ikke ute ❤️ Anonymkode: 8d720...b98 Leit å høre… Takk for at du deler historien din og at du endte opp lykkelig! Syntes det er vanskelig å se… siden følte min eks var min sjelevenn og vi var så like. Mistet bestevennen min også den dagen. Håper å opplevde det du har fått❤️ Anonymkode: a8939...955
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #9 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har hatt det helt likt. Var helt _knust_. Hadde kjærlighetssorg i 2 år. Møtte så drømmemannen som jeg nå er gift med. Forholdet med exen blekner i forhold. Har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv, og vi har vært sammen i 7 år nå 🥰🥰 Det kommer til å gå bra, jeg lover 🙏🏻 Anonymkode: de8dc...fc2 Godt å høre! Hvordan minsket sorgen seg hos deg? Det jeg også savner er at hun ogsæ var min bestevenn. Vi var helt like. Jeg får plutselig knekken og blir utrolig lei meg og stresset for at jeg mistet alt den dagen hun dumpet meg. Noen dager går bra, men føler ikke helt at jeg kommer meg videre selv 8 måneder senere. Trodde ikke det skulle føltes så tungt etter nesten 1 år. Hun har flyttet inn med ny type og de storkoser seg, så det gjør det værre i sorgprosessen. Takk for at du ville dele, det hjelper!❤️ Anonymkode: a8939...955 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #10 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 20.54): Hei, Jeg er en mann på 26 år, og snart 8 måneder siden ble jeg dumpet av samboeren min. Dette overgår alt av sorg jeg noengang har følt på og er faktisk veldig nervøs for fremtiden nå. Hun var virkelig alt for meg, perfekt på alle mulige måter. Vi var helt like og tenkte likt på alt hvor enn vi var. Dette var jenta jeg skulle bli gammel og gifte meg med. Så plutselig, etter noen uker med litt annerledes stemning tar hun det opp. Hun har ikke de romantiske følelsene for meg lenger og vil gjøre det slutt. Det jeg lurer på nå fra andre personer som har opplevd det samme, fant dere lykken og den store kjærligheten for en ny etter det ble slutt med eksen? Jeg sliter med å se for meg at en annen kan ta over hennes plass… Det er vanskelig å se hun gå videre og jeg sitter her knust og helt fortvilet fortsatt. Trenger høre historier fra andre som kan gi litt lys og smil i hverdagen. Anonymkode: a8939...955 Se på det som et beinbrudd: Gjør litt vondt i starten, og hindrer deg fra å fungere optimalt. Men det leges etter en stund, og selv om du skulle være så uheldig at det blir litt skjevt i forhold til tidligere kommer du deg opp på hesten igjen etterhvert. Så bare la det gjøre vondt i starten. Det er helt ufarlig. Anonymkode: 22860...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #11 Skrevet 6. juli 2024 Hei du! Jeg hadde engang en mann som jeg var helt hinsides glad i for mange mange år siden. Trodde virkelig at han var mitt livs kjærlighet og hadde aldri hatt så sterke følelser for noen før han. Og så ble det slutt, og dessverre så tok det slutt veldig brått og på en veldig dramatisk måte. Jeg var totalt knust. Jeg gråt hele tiden, hver dag i flere uker. Jeg hadde null appetitt og spiste nesten ingen mat og mistet mye vekt. Følte meg helt ødelagt. Det tok meg vel nesten 1 år før jeg sluttet å føle meg trist over det og sluttet å håpe at vi kunne få tilbake det vi hadde. 2 år etterpå så traff jeg en ny mann. Denne mannen ble jeg enda mer glad i, og vi har nå vært sammen i flere år og har kjøpt oss hus sammen og skal gifte oss snart. ❤️ Hvis jeg tenker tilbake på den eksen nå så føler jeg meg ikke noe trist, og jeg savner han ikke. Jeg bærer heller ikke noe nag mot han. Jeg kan tenke tilbake på de gode minnene jeg hadde og huske hvor glad jeg var da, og er takknemlig for at jeg hadde de gode stundene den gangen. Samtidig vet jeg at det forholdet også hadde mange ting med seg som ikke var så bra, og at det var best for alle involvert at det ble slutt. Så det er ekstremt klisje å si dette, men jeg vet hvordan det er og jeg vet også at det blir bedre. Ikke sikkert det er så mye trøst i det for deg akkurat nå, det var det nok heller ikke for meg den gangen når folk sa det. Men det er jo sant. Anonymkode: 139ee...bee 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #12 Skrevet 6. juli 2024 Det har gått 2 1/2 år og jeg gråter fortsatt ukentlig og lurer på hvordan i all verden dette kunne skje. Vet at han vil prøve igjen, men jeg har min tvil pga forskjeller som jeg den gangen så på som uforenelige. Vet at jeg ikke vil oppleve lykke med en annen mann når jeg har det slik. Jeg er rett og slett ikke mottakelig for kjærlighet og forelskelse. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg har mistet livet, stabilitet, god økonomi, god sex og det å se barna hver dag. Føles som et sår som aldri vil Gro. En verkebyll. Anonymkode: ecb2e...288
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #13 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har gått 2 1/2 år og jeg gråter fortsatt ukentlig og lurer på hvordan i all verden dette kunne skje. Vet at han vil prøve igjen, men jeg har min tvil pga forskjeller som jeg den gangen så på som uforenelige. Vet at jeg ikke vil oppleve lykke med en annen mann når jeg har det slik. Jeg er rett og slett ikke mottakelig for kjærlighet og forelskelse. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg har mistet livet, stabilitet, god økonomi, god sex og det å se barna hver dag. Føles som et sår som aldri vil Gro. En verkebyll. Anonymkode: ecb2e...288 Du dyrker jo sorgen så til de grader. Kutt kontakten og slutt å gråt ukentlig Anonymkode: dfe88...a17
Surpomp Skrevet 6. juli 2024 #14 Skrevet 6. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 20.54): Hei, Jeg er en mann på 26 år, og snart 8 måneder siden ble jeg dumpet av samboeren min. Dette overgår alt av sorg jeg noengang har følt på og er faktisk veldig nervøs for fremtiden nå. Hun var virkelig alt for meg, perfekt på alle mulige måter. Vi var helt like og tenkte likt på alt hvor enn vi var. Dette var jenta jeg skulle bli gammel og gifte meg med. Så plutselig, etter noen uker med litt annerledes stemning tar hun det opp. Hun har ikke de romantiske følelsene for meg lenger og vil gjøre det slutt. Det jeg lurer på nå fra andre personer som har opplevd det samme, fant dere lykken og den store kjærligheten for en ny etter det ble slutt med eksen? Jeg sliter med å se for meg at en annen kan ta over hennes plass… Det er vanskelig å se hun gå videre og jeg sitter her knust og helt fortvilet fortsatt. Trenger høre historier fra andre som kan gi litt lys og smil i hverdagen. Anonymkode: a8939...955 En erfaring rikere og ingen vits å dvele ved. Å gnage på gamle historier i en evighet er ikke bra for psyken. Det er dette som kalles å bli «voksen»….. Endret 6. juli 2024 av Surpomp
Romilo Skrevet 6. juli 2024 #15 Skrevet 6. juli 2024 Jeg fant noen ny etterpå, en enda større kjærlighet, som har gjensidig kjærlighet til meg. Du vil finne din også.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #16 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Godt å høre! Hvordan minsket sorgen seg hos deg? Det jeg også savner er at hun ogsæ var min bestevenn. Vi var helt like. Jeg får plutselig knekken og blir utrolig lei meg og stresset for at jeg mistet alt den dagen hun dumpet meg. Noen dager går bra, men føler ikke helt at jeg kommer meg videre selv 8 måneder senere. Trodde ikke det skulle føltes så tungt etter nesten 1 år. Hun har flyttet inn med ny type og de storkoser seg, så det gjør det værre i sorgprosessen. Takk for at du ville dele, det hjelper!❤️ Anonymkode: a8939...955 Tiden. Ingenting annet. Jeg prøvde å døyve det ved å være med andre og finne en "erstatter", men i bunn og grunn var sorgen så stor at ingenting annet hjalp enn å bare vente til minnene ble fjernere. Jeg måtte ikke bare leve med at han hadde forlatt meg på et tidspunktet hvor jeg var mest forelsket og trodde ting gikk veldig bra, men han gikk ut døra og jeg fikk aldri snakket med han igjen. Han blokkerte meg overalt og jeg fikk aldri en forklaring på hvorfor, og jeg har aldri snakket med han siden han gikk ut døra den dagen. Jeg fikk bare tak i foreldrene hans til slutt som bekreftet at han hadde det bra, jeg ble jo redd for at han hadde tatt livet sitt fordi alt skjedde så ekstremt plutselig. Så ble han sammen med en annen noen mnd senere, fikk jeg fortalt fra felles venner. Om det var forklaringen vet jeg ikke. Uansett, sjokket og sorgen var helt enorm. Jeg lå hjemme på venners sofa i evigheter, klarte ikke være alene, følte meg enormt desperat. Så gikk tiden, men selv etter et år og opp til 2 år kunne jeg oppleve store bølger med sorg og ensomhet. Det var nok en faktor at jeg aldri hadde fått en samtale eller en forklaring på hva det var som skjedde. Jeg gikk alltid og "ventet" på at han skulle ta kontakt. Da jeg møtte han som nå er min mann hadde jeg det samme året begynt å "løsne opp" litt. Jeg hadde fått mye glede i livet igjen, begynt å reise, dra på venninneturer, datet litt, hadde det stort sett ganske fint. Han ble et tilskudd til mitt liv og ikke en erstatning. Og jeg kan love deg, til tross for at det fortsatt i dag føles traumatiserende å bli forlatt på den måten så føles hver eneste tåre verdt det. 100% verdt det, jeg hadde LETT gått igjennom alt på nytt igjen nå når jeg vet at det fører til å møte mannen min 🥰 Selv om min ex også var min beste venn og på mange måter mitt framtidshåp, så har jeg likevel møtt et menneske som nå overgår min ex x100. Wow så heldig og lykkelig jeg er! Hadde aldri trodd det skulle gå an. Det er håp, og du kommer til å bli lykkelig igjen 🙏🏻 Anonymkode: de8dc...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå