Gå til innhold

Er så lei sex med typen min, råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler for å gi opp. Har to barn men sexen har egentlig aldri vært særlig bra. Han er veldig tilbakeholden, syns ting er flaut eller kleint. Han verken tenner eller bryr seg om jeg kommer, som fører til at jeg kun får orgasmer i smug når han ikke er i huset. Kan selvfølgelig ta initiativ selv men er ikke så tennende å komme med en som jeg ikke vet om liker det engang. 

Tidligere har jeg hatt god sex med flere, der en stod ut som perfekt. Vi matchet veldig godt seksuelt, han utfordret meg, ville prøve ting, vi sendte «skitne» bilder og holdt hverandre oppe. Jeg kjenner jeg savner dette og han, som ikke er tilgjengelig (og jeg er i ett forhold). 

Har prøvd å snakke med min samboer men han sier han ikke klarer å begynne å bry seg om jeg kommer, og at jeg må ta initiativ til å bruke leker osv. Jeg savner den lidenskapen, at man bare er så tent på hverandre at man gjør helt syke greier. 

Er det noe håp her? Jeg har fått orgssmer i smug i 5,5 år nå. Holder ikke ut lenger slik som det er. Vi har mindre å mindre sex for han tenner meg ikke lenger pga dette

Anonymkode: a1092...c20

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke klarer å bry seg om at jeg kommer hadde jeg gitt opp og slikt hadde definitivt gått utover absolutt alt av gode følelser for ham. Man må jo nesten være ekstremt umoden dersom man ikke forstår frustrasjonen ved å ha sex uten tilfredsstillelse ved det. 

Tror jeg kunne blitt så barnslig at jeg kåtet ham opp for å bare avslutte før han kom, så han fikk kjenne på dette selv, og kanskje forstå hvor frustrerende slikt er. Bare kuttet ut midt i akten, og sagt "Slik! Da er vi nøyaktig like tilfreds av dette. Fantastisk moro, er det ikke?"

Anonymkode: 23d28...236

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i alle fall aldri hatt sex med en mann som ikke bryr seg om at jeg kommer!! Helt utelukket. 

Jeg beklager - men dere er idiotiske kvinnfolk når dere finner dere i slikt helt til dere er stuck med barn. 

Anonymkode: 90192...21b

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte du å få barn med dette mennesket...?

Anonymkode: 7a3ba...5c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ah, dette problemet fikk jeg også, etter en del flere år, i starten var han ganske interessert i å tilfredsstille meg, men så gled vi helt fra hverandre. Jeg var dum og hadde pliktsex, hvilket avtente meg enda mer. Han ble vant til å bare komme raskt og dett var dett. Ufattelig avtennende og en gedigen grunn til at jeg gikk. Man fortjener bra sex i et forhold, ass.

Anonymkode: 3d594...953

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler for å gi opp. Har to barn men sexen har egentlig aldri vært særlig bra. Han er veldig tilbakeholden, syns ting er flaut eller kleint. Han verken tenner eller bryr seg om jeg kommer, som fører til at jeg kun får orgasmer i smug når han ikke er i huset. Kan selvfølgelig ta initiativ selv men er ikke så tennende å komme med en som jeg ikke vet om liker det engang. 

Tidligere har jeg hatt god sex med flere, der en stod ut som perfekt. Vi matchet veldig godt seksuelt, han utfordret meg, ville prøve ting, vi sendte «skitne» bilder og holdt hverandre oppe. Jeg kjenner jeg savner dette og han, som ikke er tilgjengelig (og jeg er i ett forhold). 

Har prøvd å snakke med min samboer men han sier han ikke klarer å begynne å bry seg om jeg kommer, og at jeg må ta initiativ til å bruke leker osv. Jeg savner den lidenskapen, at man bare er så tent på hverandre at man gjør helt syke greier. 

Er det noe håp her? Jeg har fått orgssmer i smug i 5,5 år nå. Holder ikke ut lenger slik som det er. Vi har mindre å mindre sex for han tenner meg ikke lenger pga dette

I god KG forstand; slå opp selvsagt!

Anonymkode: 5385f...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre fantastiske egenskaper har han dom gjorde at du valgte han å stifte familie med?

Anonymkode: 2b4f2...eb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kviet meg veldig for å splitte familien så jeg fant meg en elsker på fetlife som er i samme situasjon som meg. Har ikke angret en dag. Barna slipper et konfliktfylt brudd og jeg får dekket mine behov og fantasier andre steder.

Anbefales

Anonymkode: 9ec0e...e90

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så trist at dere matcher så dårlig seksuelt 😞 Høres for dumt ut når han svarer at han ikke klarer å bry seg om du kommer. Kanskje han skjerper seg når han "får kniven på strupen" og alternativet er brudd? Jeg er i et forhold der jeg foreslår ulike "kinks" og "hjelpemidler" uten å få gehør for det. Vi har likevel jevnlig sex der vi kommer begge to (hun flere ganger) så jeg kan ikke klage.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilke andre fantastiske egenskaper har han dom gjorde at du valgte han å stifte familie med?

Anonymkode: 2b4f2...eb5

Det lurer jeg også på. Har han alltid vært så lite interessert i din orgasme? Da burde du vurdert forholdet allerede før dere fikk barn (kanskje det var et tidlig "uhell"?)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kviet meg veldig for å splitte familien så jeg fant meg en elsker på fetlife som er i samme situasjon som meg. Har ikke angret en dag. Barna slipper et konfliktfylt brudd og jeg får dekket mine behov og fantasier andre steder.

Anbefales

Anonymkode: 9ec0e...e90

Ja, anbefales om han også er enig at du får dekket ditt behov andre steder siden han er så dårlig sexpartner. Utroskap anbefales ikke. Da er det bedre å gå (mener jeg).

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (1 minutt siden):

Så trist at dere matcher så dårlig seksuelt 😞 Høres for dumt ut når han svarer at han ikke klarer å bry seg om du kommer. Kanskje han skjerper seg når han "får kniven på strupen" og alternativet er brudd? Jeg er i et forhold der jeg foreslår ulike "kinks" og "hjelpemidler" uten å få gehør for det. Vi har likevel jevnlig sex der vi kommer begge to (hun flere ganger) så jeg kan ikke klage.

Det lurer jeg også på. Har han alltid vært så lite interessert i din orgasme? Da burde du vurdert forholdet allerede før dere fikk barn (kanskje det var et tidlig "uhell"?)

Ja ufattelig kjedelig. Jeg skal prøve å ta det opp neste gang han maser om sex, og svare på hvorfor jeg har mistet gnisten. 

Han har alltid vært slik til en viss grad, men også noen ganger tatt initiativ til eksempel å kjøpe leker, men så gidder han ikke bruke de. Tenkte det hang sammen med at han føler ting er kleint, og håpte det ville bedre seg etter noen år.

Grunnen til jeg valgte å få barn er at han er en ekstremt god far for barna. Jeg selv har hatt en ustabil oppvekst med ustabile foreldre, og vet jeg har gjort ett rett valg på denne fronten i det minste 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (1 minutt siden):

Ja, anbefales om han også er enig at du får dekket ditt behov andre steder siden han er så dårlig sexpartner. Utroskap anbefales ikke. Da er det bedre å gå (mener jeg).

Ja jeg kommer aldri til å være utro. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen til jeg valgte å få barn er at han er en ekstremt god far for barna. Jeg selv har hatt en ustabil oppvekst med ustabile foreldre, og vet jeg har gjort ett rett valg på denne fronten i det minste 

Da er det håp i det minste. Det gjenstår litt kommunikasjon og "opplæring" så kan dette bli bra, også for deg.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg kommer aldri til å være utro. 

❤️ Du har gode verdier.

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan klarte du å få barn med dette mennesket...?

Anonymkode: 7a3ba...5c6

Det holder at han kommer for å få til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beste rådet er å skaffe en tidsmaskin, reise 5 år tilbake i tid og gå fra mannen. Nest beste er å gå nå.

• Liker 1
Skrevet

Slutt å ha sex med ham. Når han spør hvorfor dere ikke har sex lenger så sier du at du greier ikke bry deg om at han ikke får orgasmen sin

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du virkelig elsker ham og er fornøyd med ham på alle andre måter, så hadde jeg forsøkt å få det til. BEgynne å snakke om det, gå til sexolog osv. Det er mulig å få det bedre, i hvert fall, men selv syntes jeg den prosessen bare virka veldig usexy og jeg fikk ikke lyst. For min del handler sexlyst i et forhold også om mye annet, så det var en intimitet og fortrolighet jeg følte vi manglet generelt. Derfor valgte jeg å gå i stedet for å forsøke å fikse det.

Anonymkode: 3d594...953

Skrevet

Hvordan i all verden kan han si at han ikke klarer å begynne å bry seg om din orgasme? Altså bryr han seg virkelig ikke om om du har det godt under sex eller ikke?

For meg er det helt fjernt, og jeg skjønner godt du reagerer på det!

Hva gjør han hvis du sier at du ikke vil ha sex med han lenger med mindre din orgasme og nytelse også blir hensyntatt?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så leit å høre det du skriver.  Jeg mener at sex er minst liker mye å gi nytelse som å motta. For deg kan det vel også gå ut over humøret og trivsel. Regner med du har snakket med han om det. hvis ikke så må du det. Jeg kjenner to par som har løst det med å finne en annen person å kose med. Et par i Bergen og et i Drammen. Har snakket mye med det paret i bergen og de er veldig fornøyd med det. Hu har en fast person som også er hans kollega på jobben. Han er mye eldre så det blir ikke noen rival men bare sex.  Det er kjedelig  å bare tilfredsstille seg selv. Å gå fra han er et vanskelig valg og ville prøv mye annet før du vurderer det.

Skrevet

Jeg er tilhenger av at det meste kan løses, men her har dere en lang vei gå. De fleste har vel noen litt rocky perioder i småbarnsperioden, men her er det noe fundamentalt som mangler tenker jeg. At han sier han ikke bryr seg om din nytelse virker bare helt fjernt. Du beskriver ham som tilbakeholden og flau. Kanskje han er veldig usikker på egen prestasjon? Høres ut som han kunne trenge litt konkret veiledning, og sikkert mye bekreftelser. 

Dere må få igang prat, og det gjøres ikke ved å true eller ta igjen med samme mynt. Finn et øyeblikk som egner seg. Hvor dere begge er avslappet og i godt humør. Vær direkte.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...