AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Møtte ei helt nydelig dame for ei knapp uke siden der alt bare "klaffet". Vi satt oppe hele natta å snakket og koste oss. Vi bor et godt stykke fra hverandre, men har blitt invitert opp dit hele neste helg, og gleder meg helt sinnsykt! Har utrolig lyst til å overraske henne med blomster når jeg kommer, men kan det bli litt for intenst? Vi virker begge kjempe interesserte, og alt føles veldig naturlig (Vet jo heller ikke hvilke blomster hun liker, da jeg ikke vil ødelegge overraskelsen med å spør) Anonymkode: f07b3...6ee
Daria Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Det ville jeg bare synes var koselig - uansett hva slags blomster det var. Når hun har invitert deg på helgebesøk skal det mye til at en blomsterbukett blir "for intenst ". 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Det blir sjeldent feil. Får du tak i pioner er det stort sett noe alle jenter liker ❤️ Anonymkode: cd2ac...962 1 1
Lidhun Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Tenker det er veldig innafor. En sommerlig bukett, gjerne med peoner som skrevet over, litt fargerikt og fint. 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Skrevet 2. juli 2024 Takker for gode svar ❤️ -TS Anonymkode: f07b3...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå