AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Det er sånn på meg. Den intense psykiske smerten er mye værre enn menssmerter, migrene, og brannsår tilsammen. De fysiske smertene går over men ikke de psykiske derfor er det mye lettere å leve med. Er det sånn hos dere også? Anonymkode: fe5f8...aaf 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Ja, fordi med fysisk smerte kan man ofte ta medisin eller noe, men med psykisk... Anonymkode: 1676f...347
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Skrevet 2. juli 2024 Ja. Har noen kroniske fysiske smerter, men de er relativt milde og når de blir sterke er det midlertidig, men det psykiske står på hele tiden i ofte sterk og ukontrollerbar grad Anonymkode: eb14e...b08
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #7 Skrevet 2. juli 2024 Psykisk smerte er vondt og ullent, lettere med vanlig smerte for det er mere konkret. Anonymkode: a696b...acf 1
Rotemor Skrevet 2. juli 2024 #8 Skrevet 2. juli 2024 Det er ofte lite konkret og vanskeligere å håndtere og akseptere. Kuren er ikke opplagt heller..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #9 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er sånn på meg. Den intense psykiske smerten er mye værre enn menssmerter, migrene, og brannsår tilsammen. De fysiske smertene går over men ikke de psykiske derfor er det mye lettere å leve med. Er det sånn hos dere også? Anonymkode: fe5f8...aaf Husker jeg lå å vred meg i et angstanfall som varte over ett døgn. I mens jeg tenkte jeg ville heller ha brukket begge bena fremfor å ha det sånn som dette. Og jeg vet hvor smertefullt det er med brukken fot. Det var likevel så uutholdelig å ligge sånn. Time etter time.. Ikke en gang klare å reise meg for å hente et glass vann. Heldigvis finnes medisiner og terapi. Det er over 10 år siden jeg har hatt det sånn, men husker det som om det var i går. ALDRI mer!! Anonymkode: e9073...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå