Gå til innhold

en deilig opplevelse.


stivi

Anbefalte innlegg

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... I dag tok jeg endelig motet til meg og ga en kompis en sugejobb. Sa rett ut at jeg ville suge han. Det beste er at han ble så kåt at han spurte om å få knulle meg. Var sykt deilig å få kukken hans inn i meg. Han trakk seg ut rett før han kom og spruta i ansiktet mitt. nam. Deiig å ha sex med andre menn🙂

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stivi skrev (12 timer siden):

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... I dag tok jeg endelig motet til meg og ga en kompis en sugejobb. Sa rett ut at jeg ville suge han. Det beste er at han ble så kåt at han spurte om å få knulle meg. Var sykt deilig å få kukken hans inn i meg. Han trakk seg ut rett før han kom og spruta i ansiktet mitt. nam. Deiig å ha sex med andre menn🙂

Er deilig å få orgasme uansett men for meg så er det best med ei dame å kose med. Jeg hadde heller valgt ei dane som ville ha sex uansett hennes alder. Men vi er forskjellige. Så kos deg du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stivi skrev (16 timer siden):

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... I dag tok jeg endelig motet til meg og ga en kompis en sugejobb. Sa rett ut at jeg ville suge han. Det beste er at han ble så kåt at han spurte om å få knulle meg. Var sykt deilig å få kukken hans inn i meg. Han trakk seg ut rett før han kom og spruta i ansiktet mitt. nam. Deiig å ha sex med andre menn🙂

Bra. Da blir det flere runder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du få kritiske kommentarer? Vi vet jo ingenting om deg og denne vennen din. Så flott at dere hadde en fin stund sammen og det frister sikkert til gjentakelse.
Kjenner jeg tenner på historien din ❤️ 

Anonymkode: bda65...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stivi skrev (17 timer siden):

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... 

Måtte tenke meg litt om for å finne noe kritisk, så du ikke blir skuffet. 

Du er en mann som har hatt sex med en mann og syntes det var deilig, og så går du til forumet for seksualitet på kvinneguiden for å fortelle om det. 

Altså...hæ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stivi skrev (På 2.7.2024 den 13.55):

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... I dag tok jeg endelig motet til meg og ga en kompis en sugejobb. Sa rett ut at jeg ville suge han. Det beste er at han ble så kåt at han spurte om å få knulle meg. Var sykt deilig å få kukken hans inn i meg. Han trakk seg ut rett før han kom og spruta i ansiktet mitt. nam. Deiig å ha sex med andre menn🙂

Ser ingen grunn til å være kritisk. Håper å kanskje kunne få prøve det samme selv en dag.

Anonymkode: c451d...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ser ingen grunn til å være kritisk. Håper å kanskje kunne få prøve det samme selv en dag.

Anonymkode: c451d...f99

Jeg og ❤️ Dvs. jeg prøvde dette i min "ungdom" og det var fantastisk. Han var en sexy gutt/mann som jeg tente veldig på. 

Anonymkode: bda65...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2024 at 7:55 PM, stivi said:

Gleder meg allerede til alle de kritiske kommentarene.... I dag tok jeg endelig motet til meg og ga en kompis en sugejobb. Sa rett ut at jeg ville suge han. Det beste er at han ble så kåt at han spurte om å få knulle meg. Var sykt deilig å få kukken hans inn i meg. Han trakk seg ut rett før han kom og spruta i ansiktet mitt. nam. Deiig å ha sex med andre menn🙂

Folk er generelt nokså åpne for menn som har sex med menn i dagens samfunn. Ja, det er litt grums ute til sidene / den grunne enden av gen-bassenget, men de fleste har ingen problemer med det... og enda færre bryr seg egentlig om hva to andre mennesker gjør sammen på fritiden.

Flott at du prøvde noe nytt og enda bedre at du likte det. Da er det bare å kjøre på ... kanskje til og med bytte om på rollene hvis han er med på det.

Det eneste kritiske spørsmålet, altså spørsmål ... ikke kommentar; brukte dere kondom? Dere blir neppe gravide, men dere kan smitte hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Erfarenmann said:

Måtte tenke meg litt om for å finne noe kritisk, så du ikke blir skuffet. 

Du er en mann som har hatt sex med en mann og syntes det var deilig, og så går du til forumet for seksualitet på kvinneguiden for å fortelle om det. 

Altså...hæ?

Han er en mann som ikke får kvinner, og tror han kan provosere kvinner ved å påstå at han isteden får menn. Funker ikke noe særlig. 

Anonymkode: ec720...0a6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min greie, men deilig for deg!! 😃

Slo meg hvor deilig det hadde vært å kunne være så frampå med ei dame «- du, jeg har så lyst slikke deg» 😮‍💨🤤 Vellldig deilig tanke, men tilsvarende usannsynlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å være kritisk, en deilig opplevelse for dere. 

Tror der er flere som tester det ut nå, tør ihvertfall innrømme det  🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...