Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Er det noen som har forslag til spennende bryllupsgaver - utenom det vanlige. Noe som virkelig blir lagt merke til og satt pris på? Skjønner jo at dette er individuelt, men er trenger noen flere til å tenke! Takker for svar
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Vi var en vennegjeng som gikk sammen i et bryllup for et par år siden. Da kjøpte vi litt fra lista, men syntes det var litt kjedelig, så vi fant på noe i tillegg. Vi kjøpte en fargerik sak i glass rett fra kunstneren. Den var uvanlig og stilig, og kan brukes som fruktfat eller godtebolle. (Det var masse så åpninger i bunn, så ting bør ikke smule.) Litt vanskelig å forklare hvordan det så ut.... Det ble lagt veldig merke til på gavebordet, og brudeparet var veldig fornøyd.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Ferdiglaga minnealbum er alltid suksess!! Og heimelaga kokebøker der ein samlar oppskrifter som betyr noko for ein.(vi har hinta frampå til foreldra våre at vi ynskjer oss ei kokebok der dei samlar barndoms-oppskrifter...) Ei knæsj-farga kaffi-kanne er også artig. Gåvekort på samlivskurs, gåvekort på reiser, gåvekort på weekend på hotell og barnevakt for barna, om brudeparet har det, vin som skal drikkast på sølvbryllups-dagen, opplevelsar; som gåvekort på fallskjermhopp, strikkhopp, rafting, el. Tja, var vel det eg kom på i farta....
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Oooo... Oppskriftsbok med "familieoppskriftene".. Det vil jeg også ha! (Har begynt å samle jeg da, måtte notere hver gang jeg ringte hjem og spurte. Har fått mammas pannekaker og vaffelrøre. Det er rart hvordan andre oppskrifter gir "feil" smak.) :kgblunk:
~MALIN~ Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 I det siste bryllupet jeg var i, hadde det ene venneparet tatt seg tid til å brenne 50 CD'er med musikk og katalogisert dem i en bok. Printa ut pene CD-cover, så alt var oversiktlig. Det ble satt veldig stor pris på, for de tre små barna til brudeparet (alle under 5 år), hadde ødelagt samtlige cd'er der i huset...
~MALIN~ Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Kom på en annen flott gave, fra et annet bryllup jeg var i: Forlovereren til brudgomen ga dette under sin tale: En kiste: Oppi der lå en dyr flaske årgansvin. Vg fra bryllupsdagen ... Et engangskamera som noen hadde tatt endel bilder med den dagen, og som skulle brukes opp den kvelden ... Bilder av alle venneparene og barna deres. På slutten av bryllupsdagen skulle forloveren låse denne kista sa han. Og meningen var at på brudeparets 10års bryllupsdag så skulle de få nøkkelen! Da kunne de låse opp kista... Kose seg med dyr årgangsvin fra bryllupsdagen... ... Lese nyhetene fra bryllupsdagen.... Få fremkalt bilder fra den store dagen de ennå ikke hadde sett Se tilbake på alle sine venner og tenke på hvilken utvikling som har skjedd på 10 år... En nydelig og tankevekkende gave synes jeg !
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Kjempe-artig idé Malin, sånn reint bortsett frå at filmar sjeldan held seg i 10 år då.. Men alt det andre var jo heilt knall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå