AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Er 3 åringer, mindre "bajas" en 2 åringer?🙈😅😅😅 Anonymkode: 32b35...d2c
Granskudd Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Det kommer nok helt ann på hvilken bajas du har 😉 på generelt grunnlag synes jeg barna blir mer og mer oppegående for hvert eneste år som går 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Kommer helt an på. Mine har vært rolige gutter, venninna mi sine er helt propell fra før de kan gå til etter de har begynt på skolen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 12013...4bc
Blingblingtahei Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Tja, min nå 5 åring er et helt annet barn enn min 3 åring, og de var vidt forskjellige personer også som 2 og 3 åringer. Yngste er betraktelig roligere og krever mindre, men eldste kan man også gjøre mye gøy med og er nysgjerrig på alt og liker å gjøre ting. Så det kommer vel an på øyet som ser hvor slitsomt det ene eller det andre er 😊 Eldste var nok litt mer krevende som 3 åring enn som 2 åringen, men det kan også ha noe med nytt søsken å gjøre. Man må se helheten
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Skrevet 2. juli 2024 Har selv en travel 2-åring og det jeg tenker er at når hun blir eldre blir det litt lettere fordi hun sikkert har lært seg å passe seg litt mer. Antar hun fremdeles er bajas men ennå bedre balanse og ørlittegrann bedre konsekvenstenkning kanskje så jeg ikke konstant må redde henne fra å skade seg? Og kanskje klarer hun også mer selv og blir flinkere til å leke med andre barn så vi kan møte andre og så kan de leke sammen istedet for at jeg må delta så mye og hjelpe til Anonymkode: b70a5...3e5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Skrevet 2. juli 2024 Helt ærlig synes jeg sommeren i år (med bare barneskoleelever til barn) er litt tøffere enn når de var i barnehagen. For nå reker de rundt uten tilsyn og egentlig uten at jeg er klar for det 🙈 Og jeg synes de er altfor bajas til det ennå. Men, biter det i meg og håper de kommer hjem i én bit. Anonymkode: 4b9e6...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå