Gå til innhold

Hjemme med 2 åring, er det lettere med en 3 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 3 åringer, mindre "bajas" en 2 åringer?🙈😅😅😅

Anonymkode: 32b35...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok helt ann på hvilken bajas du har 😉 på generelt grunnlag synes jeg barna blir mer og mer oppegående for hvert eneste år som går 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Mine har vært rolige gutter, venninna mi sine er helt propell fra før de kan gå til etter de har begynt på skolen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 12013...4bc

Skrevet

Tja,  min nå 5 åring er et helt annet barn enn min 3 åring,  og de var vidt forskjellige personer også som 2 og 3 åringer.  Yngste er betraktelig roligere og krever mindre,  men eldste kan man også gjøre mye gøy med og er nysgjerrig på alt og liker å gjøre ting.  

Så det kommer vel an på øyet som ser hvor slitsomt det ene eller det andre er 😊

Eldste var nok litt mer krevende som 3 åring enn som 2 åringen, men det kan også ha noe med nytt søsken å gjøre.  Man må se helheten

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en travel 2-åring og det jeg tenker er at når hun blir eldre blir det litt lettere fordi hun sikkert har lært seg å passe seg litt mer. Antar hun fremdeles er bajas men ennå bedre balanse og ørlittegrann bedre konsekvenstenkning kanskje så jeg ikke konstant må redde henne fra å skade seg? Og kanskje klarer hun også mer selv og blir flinkere til å leke med andre barn så vi kan møte andre og så kan de leke sammen istedet for at jeg må delta så mye og hjelpe til  :) 

Anonymkode: b70a5...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig synes jeg sommeren i år (med bare barneskoleelever til barn) er litt tøffere enn når de var i barnehagen. For nå reker de rundt uten tilsyn og egentlig uten at jeg er klar for det 🙈 

Og jeg synes de er altfor bajas til det ennå. Men, biter det i meg og håper de kommer hjem i én bit. 

Anonymkode: 4b9e6...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...