Gå til innhold

Hva foregår i Antalya?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som foregår i Antalya, på flyplassen? Får opp så mange videoer på tiktok med flyplasen der, hvor det er stappfullt med folk og folk skriver de vil aldri tilbake. Og selvfølgelig ingen som skriver hva som skjer. Har vært der flere ganger før og aldri vært slik, men nå dek siste tiden så har folk lagt ut videoer med stappfullt med folk.

Jeg og samboeren vurderer å bestille en uke i syden, men ikke bestemt land enda. Vurderer litt Tyrkia igjen, men hvis det er noe som skjer der med tanke på disse videoene med masse folk, så frister det ikke.

Anonymkode: 4141e...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, flyplassen kan nok være litt sprengt på kapasitet på de travleste tidspunktene, men ikke verre enn de fleste andre sammenlignbare flyplasser. Snarere tvert imot vil jeg egentlig si.

Hva grinete Tik Tok-ere måtte mene er for meg revnende likegyldig.

Anonymkode: 11943...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel, flyplassen kan nok være litt sprengt på kapasitet på de travleste tidspunktene, men ikke verre enn de fleste andre sammenlignbare flyplasser. Snarere tvert imot vil jeg egentlig si.

Hva grinete Tik Tok-ere måtte mene er for meg revnende likegyldig.

Anonymkode: 11943...14d

Ja for når jeg og samboeren min har vært der, så har det jo vært mye folk. Men har ikke følt det har vært stappfullt, bare helt vanlig for en flyplass. Men blir litt usikker når så mange legger ut video og skriver de skal aldri tilbake. Vet jo liksom aldri om det skjer noe/har skjedd noe, brann, hetebølge eller noe, at det er derfor det er kaos

Anonymkode: 4141e...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal til Alanya-området er det mye kortere fra Gazipasa-flyplassen da. (Men om det er roligere der vet jeg ikke, skal fly dit for første gang på søndag) 

Anonymkode: df7d8...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du skal til Alanya-området er det mye kortere fra Gazipasa-flyplassen da. (Men om det er roligere der vet jeg ikke, skal fly dit for første gang på søndag) 

Anonymkode: df7d8...0ae

Åja, ja har aldri testet den flyplassen selv. Har bare reist til Tyrkia med ving, så da er det jo til Antalya

Anonymkode: 4141e...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du skal til Alanya-området er det mye kortere fra Gazipasa-flyplassen da. (Men om det er roligere der vet jeg ikke, skal fly dit for første gang på søndag) 

Anonymkode: df7d8...0ae

Det er en bitteliten flyplass, har aldri opplevd at det har vært mye folk der. 

Antalya er en stor og travel flyplass. Jeg har også fått opp masse sånne videoer, men synes ikke det ser mye verre ut en normalt. Forøvrig noen år siden jeg har vært der nå, flyr alltid til Gazipaşa.

Anonymkode: a8ea8...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Åja, ja har aldri testet den flyplassen selv. Har bare reist til Tyrkia med ving, så da er det jo til Antalya

Anonymkode: 4141e...7d4

Joda, ving flyr også til Gazipasa. 

Anonymkode: df7d8...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...