Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #21 Skrevet 16. februar 2006 Mannen min må gjerne gjøre det. Men mistenker at det er grunnen til at han ikke har så lyst på sex med meg?
Mossa Skrevet 16. februar 2006 #22 Skrevet 16. februar 2006 Han må nappe så mye han gidder for min del, og jeg onanerer når jeg finner det for godt...vi trenger da ikke tillatelse fra den andre!! Så lenge vi har et tilfredstillende seksualliv sammen også, så er det både godt, sunt, og en grei måte å få seg litt når den andre ikke er tilgjengelig!!
Hamtaro Skrevet 18. februar 2006 #23 Skrevet 18. februar 2006 Blir det ikke kjedelig når onanering blir den dominerende delen av sexlivet i et forhold?
Våken Skrevet 18. februar 2006 #24 Skrevet 18. februar 2006 Jeg er ganske sikker på at det ikke er den dominerende delen i sexlivet vårt.. det er jo hans kropp pg han må jo få nyte den som han vil (sånn som jeg gjør) synes igrunn det er sexy
mixci Skrevet 18. februar 2006 #25 Skrevet 18. februar 2006 Hm.. Selvfølgelig bør typen få lov til å gjøre det! Det hadde bare vært barnslig o tåpelig å nekte ham det.. Det er jo tross alt noe de aller fleste gjør hele tiden uanset...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #26 Skrevet 18. februar 2006 Synes dere jenter at det er dårlig gjort hvis typen din onanere uten at du vet det? ← Jeg synes det er helt normalt at typen onanerer. Like mye som jeg onanerer selv om jeg er i et forhold
monja Skrevet 18. februar 2006 #27 Skrevet 18. februar 2006 Nei, det hadde jeg ikke hatt noe problem med. Gjør det selv også, uten å be om lov. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå