Gå til innhold

Har DPS brukerundersøkelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nettopp ferdig med flere års behandling hos DPS.  Har vært hos akutt-teamet, vært hos fast behandler og jeg har vært innlagt. Ikke en gan har jeg blitt bedt om å fylle ut noe skjema om hva jeg syntes om DPS.  Syntes det var litt rart for i kommersielle bedrifter får man jo ofte spørreundersøkelser så fort man har hatt kontakt med bedriften. 

Så lurte på om DPS bruker spørreundersøkelser. Tenker både spørreundersøkelser om DPS totalt, men også om spesifikke behandlere. Om jeg har noe meninger om hva behandleren min burde gjøre annerledes og hva jeg likte med behandlingen. 

Anonymkode: 9b8b4...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det var mest om jeg hadde opplevd bedring og evt hvor mye bedring. Fikk tilsendt skjemaet ca ett år etter jeg var ferdig med behandling på dps.

Anonymkode: b0ec5...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men det var mest om jeg hadde opplevd bedring og evt hvor mye bedring. Fikk tilsendt skjemaet ca ett år etter jeg var ferdig med behandling på dps.

Anonymkode: b0ec5...b22

Takk! Dumt man ikke blir spurt om hva man likte og ikke likte med behandlingen. 

TS

Anonymkode: 9b8b4...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min DPS tok de undersøkelser med jevne mellomrom men ikke for alle pasientene alltid. Er en i en ekstra sårbar fase feks så er det ikke nødvendigvis forenelig med behandling.

Jeg tok den ikke de første par årene iallefall og spurte litt rundt dette når behandler tok det opp. Jeg ble såpass usikker at vi venta ennå et år før jeg tok den husker jeg.

Anonymkode: 8d877...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

På min DPS tok de undersøkelser med jevne mellomrom men ikke for alle pasientene alltid. Er en i en ekstra sårbar fase feks så er det ikke nødvendigvis forenelig med behandling.

Jeg tok den ikke de første par årene iallefall og spurte litt rundt dette når behandler tok det opp. Jeg ble såpass usikker at vi venta ennå et år før jeg tok den husker jeg.

Anonymkode: 8d877...c5f

Takk

TS

Anonymkode: 9b8b4...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...