Gjest Gjest_cilla_* Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 I går så kom jeg hjem fra jobb,vi hadde blitt enig å dra ut å handle. Jeg sa at vi skulle kjøpe noe som vi hadde snakket om før. Han sa forlovelseringer,stemmer det sa han du liker ikke det pga tulla. Han har nevt det en gang før. tar på magen hele tiden og tuller om 9mnd fra bursdagen din så har du større mage osv Hva mener han om dette? Vi har vært sammen 3 mnd og kjennt hverandre 1år.
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Han sa forlovelseringer,stemmer det sa han du liker ikke det pga tulla. Han har nevt det en gang før. ← Her skjønner jeg ikke hva du mener . Dey med magen så mener han vel at jhan vil prøve og gjøre deg gravid på bursdagen din. Et lite tips, når du lurer på hva kjæresten din mener spør ham!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Et lite tips, når du lurer på hva kjæresten din mener spør ham!!! ← Enig. Hvordan skal vi her inne vite hva din mann mener :klø:
LilleMy28 Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Jeg hadde vært med på leken og tatt han med til en gullsmed en dag, og sagt at nå nærmer bursdagen min seg så jeg har sluttet på pillen. Da tror jeg du ganske snart får svar på hva han mener...
Gjest Jalileh Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Jeg hadde vært med på leken og tatt han med til en gullsmed en dag, og sagt at nå nærmer bursdagen min seg så jeg har sluttet på pillen. Da tror jeg du ganske snart får svar på hva han mener... ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå