Gå til innhold

Lave sko!

Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan finne lave sko til brudestasen...har vært innom ørten skobutikker, men alle har sko med hæl på...jeg er ganske høy og vil gjerne ha helt flate sko! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. Ikke fordi jeg er så høy, men fordi jeg er en "pike i lave sko". Det kan godt være en lav hel, men den må ikke være tynn!

Skrevet

Jeg kjøpte mine sko hos Skoringen og det var ikke så voldsomt høy hæl på de. Jeg liker heller ikke høy hæl, men disse var helt flotte.

Slik så de ut:

http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...versebilder.htm

Ellers vil jeg tro at man kan få bestilt (om de ikke har inne) lave sko i brudebutikkene, men dette kan jo fort koste litt penger.

Skrevet

Helt flate skor tror jag kan vara svårtatt få tag i, särskilt nu i vintertider. Fundera på om du kan ha en liten klack 2-3 cm, du är säkert ändå så lång att den lilla biten inte gör någon skillnad.

Jag fann mina skor (och flera andra alternativ) bland vanliga sommarskor i en vanlig skoaffär för bara 299 SEK. Leta på, det finns säkert där ute. Om du ska gifta dig i sommar, ta det lugnt och vänta på vår/sommar kollektionen.

Skrevet

Ellers er det ingenting i veien med å ha høye hæler for høye jenter!

Jeg er ganke høy, og går ofte med høye hæler. Skal ha høye hæler i bryllupet også, selvom jeg da blir nesten like høy som brudgommen.

Dessuten gjør det noe med holdningen - hvis du klarer å gå ordentlig med skoene da...! :wink:

Skrevet

Hallo.

Kanskje hvis du går innom brudebutikker, så kanskje finner du det der.

Lykke til

SUSAN

Skrevet

Tusen takk for gode tips jenter!

Jeg har vært innom mange skobutikker nå, og siden vi ikke skal til alters før i juli..så har jeg god tid!! :D

Jeg er 183 cm høy..så jeg vil jo helst ha helt flate sko...særlig fordi min utkårede er "bare" 180... :ler:

Skal selvfølgelig høre på brudeforretninger også..men de har en tendens til å ta litt OVERBETALT....synes jeg da! :D

har god tid enda som sagt..men hadde vært moro å funnet noen helt flate da.. og da mener jeg HELT uten hæl! er så lang at det holder! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser du ikke synes brudesalongene er aktuelle, pga pris, men Christiane brudesalong i Oslo har mange fine sko med tilnærmet flat hæl dersom du vil sjekke likevel. De har bilder av skoene på nettsidene sine. (sett .no bak navnet).

Gjest

Gjest Allerede gift
Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte også skoene mine hos Christiane, de var dyre, men utrolig stilige og helt lave. Det er ikke så ofte man finner noe som er stilig. Ofte blir det kjærring. Jeg har farget mine og bruker de nå til både drakter og sommerkjoler. Kjempestilige var de...

Lykke til.

Allerede gift.

Skrevet

Tusen takk for tipsene jenter!

Skal selvfølgelig vurdere brudesalongene da.. :D

Har jo litt tid på meg enda, så det ordner seg nok!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...