Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere på lekeland, trampolineparker ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dere som noen ganger tar med barna på trampolinepark eller lekeland, hvor lenge pleier dere å tilbringe tid der? 

Jeg har pleid å ta med barna på lekeland, og da pleier vi å være der i to til tre timer, og noen ganger lengre om vi er på et større et hvor vi spiser middag og lunsj, men jeg fortalte dette til ei venninne og hun sa at man pleier aldri å være på slikt så lenge. I trampolineparken feks bruker hun max en time med barna. 

Jeg synes det blir for lite tid med en time med tanke på hva det koster. 

Hva gjør folk her ? 

Anonymkode: c59ed...11d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I trampolineparker betaler man vel gjerne for en gitt tid, for eksempel en eller to timer, så synes ikke det er særlig rart at man ikke tilbringer mer enn en time der? Det blir jo noe annet enn om man i et lekeland betaler for inngang og kan bli så lenge man vil. Vi bor like i nærheten av en trampolinepark. Barna stikker bort, hopper en time og kommer hjem igjen.

Anonymkode: a43d9...8b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I noen parker er det vel tidsrom man får tildelt. Sånn er det på trampolineparken her. 

Andre steder kan barna leke alt fra 1-3 timer. Kommer litt an på dagsformen og sånn. 

Anonymkode: 1db6e...b99

AnonymBruker
Skrevet

I lekeland er vi ofte 3 timer hvertfall. Ungene koser seg og vi får utnyttet inngangsbilletten. Har vi kun 1 time til disposisjon hadde jeg ikke dratt i sånn lekeland. 

Anonymkode: 8b2b4...222

AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 timer 

Anonymkode: 55ab6...3a4

Skrevet

Rush i 2 timer som regel 

lekeland mellom 2-4 timer avhengig av hvor lenge ungene vil leke.

AnonymBruker
Skrevet

Et par timer :)

Anonymkode: 18ffd...414

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke lekeland lengre, men var der ca 3 timer.

Trampoline park er etter hva du betaler 1-2 timer.

Anonymkode: ba22e...181

AnonymBruker
Skrevet

To timer på rush

opptil 6 t på lekeland 

Anonymkode: 81724...dd1

AnonymBruker
Skrevet

2 timer trampolinepark

3-5 timer lekeland/svømmehall (med kafé)

Full åpningstid i fornøyelseaparker

Anonymkode: ffa09...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Kan tenke meg i snitt ett par timer, på f.eks lekeland. Er vi i badeland er vi nok der lengre. Lekelandet her koster 210 per barn, jeg syns det er lite å være en time da. Og barna mine er uansett ikke lei etter bare en time. Vi leker også sammen med de så det blir mer gøy. 

Anonymkode: 8ec2b...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...