AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Del Skrevet 2. juli 2024 Noen som vet hvilken plante dette er? Anonymkode: d70d7...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Del Skrevet 2. juli 2024 Ligner margeritt. Anonymkode: 71a50...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Del Skrevet 2. juli 2024 Hva det enn er så er den stappa med spinnmidd😬 Anonymkode: 3daa1...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 2. juli 2024 #4 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg synes den ligner med på Haredylle enn en Margeritt: https://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/sonc_ole.htm - spesielt bladene ligner mer. Jeg synes også blomsten har en mer "sart" avgrensning mellom det gule og det hvite enn hva jeg mener Margerittene har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Del Skrevet 2. juli 2024 Likner på en dylle-variant, kanskje stivdylle, åkerdylle eller haredylle, men de pleier å ha helt gule blomster, så ikke helt sikker. Anonymkode: 22479...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Del Skrevet 2. juli 2024 Tror dere har rett i at det er en type dylle. Kanskje haredylle pga. de bleikgule blomstene. Den er omtrent 1,5 m høy og har nok trivdes godt i drivhuset helt uforstyrra Nå har jeg en ryddejobb før neste år 😄 Takker alle for svar 🙂 TS Anonymkode: d70d7...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå