AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Jeg har plutselig fått et tilbud om å bli med på festival om ett par dager. Er 23 år og har ikke vaksine mot hjernehinnebetennelse. Er det for vits å ta den i dag eller i morgen i forhold til festivalen? Det står at det tar 14 dager før den beskytter.. Anonymkode: ac5d8...dd8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har plutselig fått et tilbud om å bli med på festival om ett par dager. Er 23 år og har ikke vaksine mot hjernehinnebetennelse. Er det for vits å ta den i dag eller i morgen i forhold til festivalen? Det står at det tar 14 dager før den beskytter.. Anonymkode: ac5d8...dd8 Der svarte du jo på ditt eget spørsmål. Her er også litt info om hvordan ta forhåndsregler. Risikoen for å bli smittet/alvorlig syk er heller liten, men forhåndsregler er alltid lurt. Anonymkode: c6cb3...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Der svarte du jo på ditt eget spørsmål. Her er også litt info om hvordan ta forhåndsregler. Risikoen for å bli smittet/alvorlig syk er heller liten, men forhåndsregler er alltid lurt. Anonymkode: c6cb3...a6f Forholdsregler! Anonymkode: 6dcb6...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Så lenge du unngår å drikke fra andres glass/flasker og ikke kysser med (mange) fremmede er sjansen for å bli smittet svært liten. Kos deg på festival😊 Anonymkode: 8193f...fd5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Forholdsregler! Anonymkode: 6dcb6...ca5 Beklager. Jeg er kronisk syk og har kognitiv svikt som påvirker noen ord. Du forstod nok likevel hva jeg mente. Anonymkode: c6cb3...a6f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Skrevet 2. juli 2024 Nei du trenger ikke ta. Jeg har vært ofte på festival uten å tatt noe vaksine mot hjernehinnebetennelse:) Eneste viktig ikke drikek alkohol eller ting du ikke vet hva er. Ikke la andre holde drikke hvis du drikker noe i tilfelle putter noe oppi. Vær forsikti hva du får i deg Anonymkode: 47e6d...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå