AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Vi er i midten av 30 årene. Vi har begge barn, men kun han har vært gift, og ble skilt for 2 år siden. Vi har vært sammen i et år. Vi har det fint sammen og den kjærligheten vi har er one of a kind. Nå har familie og venner startet å spøke og hinte om forlovelse og bryllup. Han svarer med at "da må dere vente lenge, jeg skal aaaaldri gifte meg igjen, aaaldri ha flere barn" osv. Jeg er ikke en som MÅ gifte meg altså, men jeg kjenner at dette sårer. Trenger liksom ikke å høre slike ting.... Vi er hverandres "the one", men når han sier dette så føler jeg litt at familielivet og ekteskap har han hatt, og det ble ikke med meg. Jeg har barn og ønsker ikke flere. Men jeg har alltid vært alene med de (far døde når de var små) og mine romanser etter det har ikke involvert barna da mennene ikke har vært noe for meg likevel (rus, utroskap, økonomiske vansker, mammaissues osv). Jeg har da aldri opplevd denne kjernefamilien, heller ikke i oppveksten, og trodde jeg nå skulle få det. Eller, han ønsker jo å bo sammen og legger planer for familien vi skal bli. Men slike kommentarer får meg til å føle meg lei meg likevel. Skjønner dere hva jeg mener? Anonymkode: c0567...29e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Nei, nå må du slappe av. Dere har vært sammen i ett år, og han har kanskje opplevd hvor lite meningsfullt et ekteskap var. Vent i fem år, og om det er noe du kanskje ønsker veldig da så kan du jo spørre. Men jeg skjønner ikke hvorfor du skal ta dette så tungt. Slapp av. Anonymkode: cec21...458 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Så trist Jeg skjønner godt hva du mener, at han kategorisk avviser det som "Been there, done that", skal aldri gjøre det igjen. Som om han ikke har helt troen på at dere to kan klare det uten at det krasjer som det gjorde med eksen. Anonymkode: 8d726...071
Kålrota Skrevet 2. juli 2024 #5 Skrevet 2. juli 2024 Det er tidlig, tipper det handler om det. Når det er sagt, ville jeg pratet med han om at han svarer dette til andre uten at dere har snakket ordentlig om det først. Det er nok det jeg hadde reagert mest på.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Skrevet 2. juli 2024 Bare to år siden skilsmisse, og bare ett år med deg... Det er ethvert annet svar som ville vært veldig rart. Anonymkode: 16d3c...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #7 Skrevet 2. juli 2024 Det betyr "jeg vil ikke gifte meg med DEG". Anonymkode: fd376...138 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå